משכון כלי כסף כהלוואה

משכון – הלוואה קצת אחרת

 אם אתם זקוקים להכנסה נוספת מסיבות שונות כמו מינוס בבנק, חובות כספיים או קנייה של דבר מה מסוים כמו בית או מכונית, בדרך כלל תמצאו את עצמכם פונים לסניף הבנק שלכם. הלוואות מהבנק אמנם מספקות את רצוננו אך התהליך הכרוך בכך ארוך ולא נעים, ולכן עדיף לעתים לפנות לפתרונות אחרים. תוכלו למצוא עבודה שנייה, אפילו כזו שתהיה זמנית, ותוכלו לפנות למשכון כלי כסף כהלוואה מיידית. כל זאת ללא הגבלות ותנאים מחייבים, ללא חתימות וערבים, ללא תשלומים חודשיים, אלא רק כסף מזומן שניתן מיידית תמורת חפץ מסוים אותו שומרים לכם לתקופה זמנית.

מה מרוויחות מכך אותן חברות המתמחות במשכון?

 משכון כלי כסף כהלוואה בבתי עסק המתמחים בכך מלווה כמובן ברווח מסוים ובצדק. תמורת כלי הכסף שלכם תקבלו סכום מזומן על פי שווי הפריטים, ובנוסף לסכום אותו תצטרכו להחזיר על מנת לפרוע את כלי הכסף, תצטרכו לשלם גם סכום נוסף הנקבע מראש בעת עסקת המשכון. גם כאן לעומת הבנקים, מדובר בתוספת שעלותה קטנה משמעותית מהריביות והעמלות שגובה סניפכם.

 מה עוד אוכל למשכן חוץ מכלי כסף?

 תוכלו למשכן כלי כסף כהלוואה, אך לא רק – כל פריט או תכשיט העשוי זהב ויהלומים יתקבל בברכה. שעונים, מטילים, מדליות, צמידים וטבעות – כל אלו הם רק חלק מהדברים שניתן למשכן. כל מה שללא שימוש, יהיה הטוב ביותר למשכון וכן כאלו שיש לכם ערך רגשי כלפיהם.

 משכון כלי כסף כהלוואה – לא עדיף פשוט למכור?

 כפי שצוין קודם, ישנם חפצים שיש לנו ערך רגשי כלפיהם, במיוחד כאשר מדובר על משהו שקיבלנו מאדם קרוב. במצב כזה עדיף למשכן על מנת שלא נתחרט בעתיד. עם זאת, במקום למשכן כלי כסף כהלוואה, תוכלו לקבל כסף מזומן מבלי להחזיר אותו בעסקת מכירה במקום משכון. אם אין לכם קשר סמלי לכלי כסף מסוים, או באם תכשיט הכסף שלכם שבור או ללא שימוש, הפיקו מכך תועלת ומכרו אותו. בדרך כלל אנשים מוכרים תכשיטים בודדים כמו עגילים בודדים, כלים שבורים, כלים שמראים סימני חלודה ועוד.

 היכן ניתן למשכן כלי כסף?

 ניתן למשכן כלי כסף כהלוואה בחנויות תכשיטים פרטיות רבות ברחבי הארץ. תוכלו לחפשם באינטרנט, או פשוט למצוא אותן ברחובות העיר בה אתם גרים. אם לא מצאתם חנות כזו, ישנם בתי עסק רבים המתמחים בקניית ומשכון זהב וכסף, כמו כאלו הסוחרות למשל בבורסה. גם את בתי עסק אלו ניתן למצוא באינטרנט, וכמובן במדריכי המקצוע הטלפוניים.

 זהירות מרמאים

 משכון כלי כסף כהלוואה צריך להיעשות בשיקול דעת וחוכמה. אל תתפתו לבתי עסק ללא כתובת פיזית, במיוחד אם מציעים לכם סכום גבוה מאוד מבתי עסק אחרים, שכן זהו דווקא דבר שיש לחשוד בו למרות הפיתוי. היזהרו מכאלו שמציעים לכם להיפגש בסמטה, אלא עשו זאת בבית העסק, בבית או בבית קפה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט