משכון זהב תמורת מזומן

משכון זהב תמורת מזומן

גם כאן יש לזהב ערך, כסוג של הלוואה. ואפשר גם למשכן תכשיטים שמשובץ בהם זהב, כי לא מדובר רק במטילים או במטבעות אלא גם בתכשיטים המשובצים זהב. כאמור, את המזומן תקבלו מיד עם מסירת הזהב.משכון זהב תמורת מזומן מבוצע אצלנו דרך קבע ואנחנו מבטיחים הערכה נכונה של התכשיט או המטבע על מנת להבטיח לכם מזומן מתאים.

משכון זהב – אנחנו ואתם

כי כאן אין ערבים. יש שחרור ממציאת ערבים שיחתמו על התחייבות שלהם לקבלת המזומן שהרי כאן הזהב הוא שערב עבורכם. עצם המשכון הוא הערבות והוא הערב שלכם כך שאין לכם צורך בהחתמת ערבים.

יתרונות נוספים למשכון זהב תמורת מזומן

ונתחיל מן הסוף שהוא קבלת המזומן באופן מיידי, בלי לחכות מספר שבועות לאישור של הבנק, אחרי שהוא בודק את הערבים ואת רמת האשראי שלכם. ואם כבר נגענו באשראי אז יש לזכור שקבלת הלוואה מבנק, למשל, פוגמת במסגרת האשראי שלכם כי היא מקטינה אותה. לעומת זאת, משכון זהב תמורת מזומן בבורסה לתכשיטים אינה פוגמת במסגרת האשראי והיא לא קשורה אליו.

ביצוע משכון בשביל לקבל הלוואה מידית

גם על משכון זהב חלה רבית וגם היא חלק מן החישוב. מלכתחילה יש מקום לצפות שהיא תהיה נמוכה יותר מזו שבבנק אבל היא לא מתפרסמת בקלות. לכן כדאי לכם למשכן זהב תמורת מזומן אצל חברה שרשומה בבורסה לתכשיטים, שהיא תחשוף בפניכם את הריבית שהיא לוקחת, כשזו כפופה לחוק ולתקנות של המפקח על המטבע.

לעתים זהב ממושכן תמורת מזומן כצורה של חסכון. האדם הפרטי לא יכול לסחור בזהב בגלל החוק החל בארץ אבל, הוא כן יכול להשקיע בו באמצעות חברה שרשומה בבורסה לתכשיטים. לכן, לעתים, המשכון מבוצע כצורה של פקדון קצר מועד, למשל. פדיון המשכון, לא ישא את הקנס שהוא נושא כשהוא מבוצע בבנק בצורה של שבירת תכנית חסכון או פקדון לטווח ארוך.

איפה למשכן זהב תמורת מזומן

רק אצל חברה מוכרת שרשומה בבורסה לתכשיטים. בבורסה עצמה יושב גם מינהל הבורסה –מינהל ולא מנהל– שאחראי על אכיפת החוקים והפיקוח על החברות. מה גם שהחברות מתאמצות לשמור על הלקוחות שלהן ולכן הן נוהגות באחריות מלאה כלפי הזהב שהלקוחות משכנו תמורתו מזומן. לכן אפשר לומר לכם מראש מהו גובה העמלות שלנו ומה יהיה החלק שינוכה מערך הזהב כשתבואו לפדות אותו. גם כאן חל פיקוח יחד עם התחרות.  

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט