מכירת כלי כסף

ביצוע מכירת כלי כסף בתמורה לכסף מזומן

בעולם המודרני של היום נוצר וקיים ביקוש רציני  לחומרי גלם מסוימים כמו כלי כסף שלאט לאט הופכים ליותר ויותר נדירים ובכך שווים הכספים עולה ועולה, אם גם לכם יש כלי כסף ישנים בכל צורה או כמו שאתם כבר לא צריכים ניתן להמיר אותם ולבצע מכירת כלי כסף תמורת מזומן.

מכירת תכשיטי כסף – מה כדאי למכור?

מבלי להיות מושחדים , כל מה שאינכם משתמשים בו וסתם תופס במקום בארון או במחסן כדאי למכור ולהמיר למזומן, כיום מחיר גרם כסף גבוה מאוד ביחס לעבר ומשתלם במיוחד לבצע מכירת כלי כסף ישנים בכל צורה או סוג כמו תכשיטים ישנים,מטבעות כסף,סכום וכו'.
מכירת תכשיטי כסף יכול לזכות אותם בסכומי כסף גדולים אז יוכלו לשמש אותכם למגוון דברים החל מסגירת חוב ועד חופשה לחול, חשוב למצוא בית עסק הגון ורציני אשר יתן לכם את שער החליפים הגבוה ביותר עבור מכירת כלי כסף ישנים.

ביצוע הערכה ושמאות מקצועית לכלי הכסף שלכם

לרוב כלי הכסף שברשותנו אבדה תעודת האחריות או חשבונית הקניה ולכן הלקוח לרוב אינו יודע איזה כסף יש לו ביד , כאן אנו נכנסים לתמונה, המרכז לכסף מספק שירות של הערכה ושמאות ללא עלות ובה תוזמנו להגיע למשרדנו בבורסה ליהלומים ברמת גן ובמקום ומולכם נבצע הערכה ושמאות לכלי הכסף שלכם ללא עלות או התחייבות – במידה וכן תחליטו למכור כלי כסף התשלום מיידי במזומן.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני מכירת כלי כסף:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט