מכירת כלי כסף להתכה

כלי כסף ישנים

 כמעט לכולנו יש כלי כסף בבית, חלק קיבלנו כמתנה לחנוכת בית, בירושה, בנדוניה..אך השאלה העיקרית מה אנחנו עושים איתם. בעבר החזקת כלי כסף בבית היה סימן ליוקרה, והיו אף נוהגים לאכול בסכו"ם יקר מאוד העשוי בכסף וגם להגיש את האוכל במגשי כסף יקרים. כיום, כמעט ואין חשיבות לכך, ורוב הכלים הללו מוצגים בפינה בסלון או אפילו מאוחסנים בארונות. אמנם כלי כסף יפים ואף ערכם יכול להיות יקר, אך לצערנו כסף נוטה לחלוד בסופו של דבר, במיוחד אם לא מטפלים בו. לכן בסופו של דבר גם לא נוכל להשתמש בהם לקישוט הבית ואף נצטרך להשליך אותם לאשפה.

כסף תמורת כסף

 ובמקום לזרוק את כלי הכסף הישנים, נסו לראות אם תוכלו להפיק מהם תועלת אחרונה. אם יש לכם בביתכם כלי כסף אשר אינם בשימוש, ועדיין במצב טוב, תוכלו להרוויח מהם כסף. ישנם עסקים רבים העוסקים במתכות, להם תוכלו למכור את כלי הכסף להתכה. תוכלו לחילופין גם למשכן את כלים אלו וכן למכור ולמשכן גם זהב ויהלומים. בארצות הברית מדובר על דבר שבשגרה, ונראה בשנים האחרונות מכירת כלי כסף להתכה צובר תאוצה.

 למה בעצם מתיכים את הכסף?

 חברות שסוחרות בבורסה, חנויות תכשיטים וכל בית עסק המתמחה בקניית זהב ומתכות, קונה תכשיטים וכלים מכסף על מנת להתיכם לשימושים רבים. חלקם משמשים לתעשייה, או שאותם בעלי עסקים מייצרים תכשיטים וכלים חדשים, וכך מוזילים לעצמם את עלויות הייצור, עצם העובדה כי לא נעזרו בגופים חיצוניים.

 אילו כלי כסף מתאימים להתכה?

 תוכלו למכור כלי כסף להתכה מכל סוג – מגשים, סכו"ם, גביעים, מדליות וכן דברים נוספים מכסף כמו תכשיטים. מומלץ למכור כלים מכסף להתכה בעיקר כאשר מצב הכסף טוב וטרם החליד, במיוחד אם מדובר בכלי או תכשיט יחסית חדש, כשם שכך ערכו גבוה יותר. אם יש לכם עגילים בודדים או תכשיטים וכלי כסף שבורים, אלו יהיו האופציות הטובות ביותר למכירה, שכן אין לנו שימוש בהם יותר.

 מתי לא נמכור?

 מכיוון שאת רוב כלי הכסף אנו מקבלים במתנה, פעמים רבות אנו נקשרים רגשית אליהם. לכן, במצב כזה לא יהיה כדאי למכור, אלא לכל היותר למשכן באם אנו במצב חירום כספי. אין דרך חזרה לאחר מכירת כלי כסף להתכה, לכן כדאי לשקול טוב טרם החלטנו למכור אותם. כמו כן, כלי כסף שכבר החלידו, אינם שווים את הטרחה שכן סיכוי קלוש כי תקבלו עליהם תמורה טובה.

 מכירת כלי כסף להתכה – כמה נרוויח מכך?

 אמנם ערכו של הכסף אינו אמיד ועולה כמו הזהב, אך כל עוד כלי הכסף שלנו במצב טוב, נוכל להרוויח עליהם סכומים נאים. לשם כך, כאשר נפנה למכירת כלי כסף להתכה, נציג מטעם החברה יבצע הערכה ויציג בפניכם את ממצאיו. כמו כן, ככל שתרבו להביא יותר כלי כסף, כך הסכום יהיה גבוה יותר.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט