מכירת יהלומים ישנים במזומן

מכירת יהלומים ישנים במזומן – על בורסה של אבני חן

ואכן ברוב המקרים תקבלו כסף מזומן אבל לפני כן, בואו נבדוק מה יש לדעת כשהולכים לבצע מכירת יהלומים ישנים במזומן. ולמה דווקא ישנים? כי יהלומים חדשים הם לא משהו שאתם בדרך כלל מוכרים כרגע. לעומתם, יהלומים ישנים נמכרים כל הזמן. ירושות, מזכרות, מתנות ואפילו כונס נכסים יכול למצוא עצמו מוכר יהלומים. ולא רק יהלומים, אגב, כי גם אבני חן ככלל נמכרות במצבים שונים ולהלן נראה מה צריך לדעת לפני המכירה.

Selling diamonds for cash

מכירת יהלומים ישנים במזומן – על תעודות יחוס רשמיות

וגם כאן מדובר בתעודה המעידה על מצב האבנים היקרות. אם יש בידיכם תעודה כזו אזי סביר שמראש יכול להיות שתקבלו מחיר טוב יותר על היהלומים הישנים שתמכרו במזומן. ברם, גם אם אין בידיכם תעודה כזו, עדיין אפשר לערוך בדיקות ליהלום ולבדוק את מעמדו והתאמתו להצעת מחיר כזו או אחרת. הבדיקה מבוססת על ארבעת ה "C" הווה אומר, חיתוך, צבע, קראט ובהירות, או 'נקיון' היהלום לצורך הענין. יהלום פגוע או כזה שעבר תיקון, ייתכן ומחירו ירד מעט בשל כך.

מכירת יהלומים במזומן

הבדיקה של היהלומים הישנים למכירה במזומן מתבצעת על ידי גמולוג. זהו האיש המתמחה באבנים יקרות בכלל וכן, הוא מבין בכל האבנים, לא רק ביהלומים אבל, מי שכבר למד על כל אבני החן והאבנים היקרות, הוא שנושא בתעודה היוקרתית הזו של גמולוג והוא יקבע את מצב היהלום. הבדיקה, אגב, מתבצעת לעיני הלקוח וזאת כדי למנוע חשד של החלפת היהלומים הישנים למכירה במזומן.

מכירת יהלום לסוחר

מכירה של יהלומים במזומן כדאי ותיעשה בבורסת היהלומים, גם כי המקום מאובטח היטב ומוגן מאד וגם כי החברות שנמצאות שם לא תרשינה לעצמן לגזול לקוח. התחרות ביניהן ברורה מאד ואף אחת לא תסתכן בפגיעה בשם הטוב שלה. מה שכן, את הערכת היהלומים שהם למכירה במזומן אפשר לעשות גם בגלריות שמוכרות יהלומים אבל קל יותר לעשות אצלנו גם את הבדיקה.

המרת יהלומים לכסף מזומן

את המכירה של היהלומים הישנים במזומן כדאי לעשות כשאין הרבה כאלה בשוק וכן, זה קורה. או אז כדאי למכור שכן אז, המתפרנסים מיהלומים מוכנים לקנות גם יהלומים שהתיישנו וגם יהלומים ששווים פחות. מה שכן, בקנייה מאדם פרטי החברה יכולה לקנות רק יהלומים המשובצים בתכשיט. יהלום שאינו משובץ ניקנה רק מחברה אחרת כדי להגן עלינו ועל הלקוחות שלנו מפני פעולות הקשורות להלבנת הון. כחברה בבורסה אנחנו שומרים על כל התקנות והחוקים.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט