מכירת יהלומים בבורסה

מכירת יהלומים בבורסה, לא רק למבינים

יהלום הוא מינרל גבישי וקשיח, אשר מורכב מפחמנים בלבד. למעשה, יהלום מושלם הוא יהלום חסר צבע, אך פגמים במבנה הגבישי המאפיין אותו, או זיהומים שונים אשר נגרמים בעיקר על ידי חנקן, צובעים את אבני היהלום בגוונים שונים כמו: צהוב, חום, אדום ועוד. למעשה, רובנו מכירים את היהלום כחלק מאבני החן אשר משובצות על גבי תכשיטים שונים, אולם רק כ- 20% מהיהלומים הגולמיים מתאימים לשיבוץ כאבני חן, ואילו סוגים אחרים משמשים כלהבים לחיתוך חומרים חזקים בתעשייה.

Selling diamonds for cash

מדוע כדאי לרכוש יהלומים בבורסה ליהלומים?

ישנם מקומות רבים, סוחרים וחנויות, בהם ניתן לרכוש יהלומים לתכשיטים, אולם הבורסה ליהלומים היא המקום האידיאלי לרכישה של יהלומים. מכירת יהלומים בבורסה נעשית בצורה מאובטחת, כך שתוכלו להרגיש בטוחים בעת הרכישה. נוסף על כך, לבורסה מוניטין גבוה מאוד בכל מה שקשור למכירה של יהלומים, וזה הוא אחד הפרמטרים החשובים כאשר מתעסקים במכירה של פריט יקר ערך זה. ישנם זייפנים ונוכלים רבים בשוק היהלומים, שישמחו לעשות קופה על חסרי ניסיון בתחום, אולם אם אתם מבצעים את הרכישה מהבורסה אתם יכולים להיות רגועים.    

מדוע כדאי לרכוש יהלומים בבורסה ליהלומים?

מכירת יהלומים בבורסה יכולה להיות רעיון מצוין בכמה מקרים פופולאריים:

סוחרים וצורפים: סוחרים וצורפים שונים יכולים לרכוש את היהלומים שלהם ממתחם הבורסה, ולעשות בהם שימוש נוסף לצרכיהם. לשבץ אותם בתוך תכשיטים, ולמכור.

טבעות אירוסין: המנהג של ימינו הוא לרכוש טבעת אירוסין בה משובצת אבן יהלום אחת או יותר. גברים אשר מעוניינים להציע לבחירת ליבם נישואין, יכולים לרכוש את היהלומים במחירים נוחים בבורסה.

תכשיטים: לעיתים, הבעל או החבר מעוניינים לפנק את האישה בצמיד, שרשרת, טבעת או עגילים בהם משובץ יהלום. לחילופין, האישה מעוניינת לפנק את עצמה במתנה יוקרתית, ופונה לבורסה ליהלומים לצורך הרכישה.   

תעודה גמולוגית

אם החלטתם לרכוש תכשיט המצויד באבן יהלום חשוב מאוד שתבקשו לראות את התעודה הגמולוגית של היהלום. אין זה משנה היכן החלטתם לרכוש את התכשיט, מה שחשוב הוא שתציצו בתעודה זו, אשר תספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על התכונות של היהלום. באמצעות תעודה זו תוכלו לדעת תכונות חשובות אשר קובעות את המחיר של היהלום, וללא תעודה זו, אתם עשויים לצאת מופסדים  

פרמטרים אשר משפיעים על מחיר היהלום

מכירת יהלומים בבורסה מתבצעת בצורה מסודרת ונוחה, כך שלכל אבן יהלום נקבע מחיר שונה על פי פרמטרים ידועים מראש. בין הפרמטרים השונים אשר קובעים את מחירו של היהלום נמצא את משקלו של היהלום, הצבע והניקיון של היהלום, מידת הברק של האבן, צורת היתוך, וגם פגמים נוספים אשר לעיתים לא ניתן לראות בעין. ברגע בו אתם מודעים לפרמטרים השונים, ולהשפעתם על המחיר, הסיכוי שתצאו מופסדים היא קטן הרבה יותר.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט