מחיר הזהב בעשור האחרון

מחיר הזהב בעשור האחרון- סקירה מלאה

מחיר הזהב ממשיך להפתיע אותנו פעם אחר פעם במהלכו של העשור האחרון, כשלצד עליות חדות מציג לעיתים גם מגמות ירידה מפתיעות. מדובר ללא כל ספק באחד העשורים המוצלחים ביותר מבחינתם של משקיעים רבים אשר חיפשו אחר זהב למכירה, כשסיפק שורה של הזדמנויות בלתי חוזרות להשקעה במתכת הפופולארית והכה יוקרתית. במהלך המאמר הנוכחי, נציג לפניכם סקירה מלאה אודות מחירו של הזהב בעשור האחרון, תוך הצגה של אירועים מרכזיים שהשפיעו באופן ניכר על ערכו.

מחיר הזהב בין השנים 2003 ל-2011

תחילת שנות האלפיים נחשבת ללא כל ספק לנקודת המפנה בכל הנוגע לשיעורו הממוצע של מחיר הזהב שהורגלנו להכיר. בהתאם לכך, מעלות שנעה בין 200 ל-300 דולרים בלבד לאונקיית זהב אחת, הגיע מחיר הזהב במהלך שנת 2011 לשיעור שיא הנעמד בקרוב ל-2000 דולרים לאונקייה. מדובר כאן למעשה בעליה חדה במיוחד כשמחשבים את ערכו של מחיר גרם זהב, שנבעה בעיקר לנוכח ההידרדרות במצב הכלכלי ברחבי העולם. בנוסף, הביאה עליה זו באופן טבעי לזרימתם של משקיעים רבים לשוק הזהב, עד לכדי הפיכתו לפופולארי במידה גבוהה כפי שניתן לראות בזמן הנוכחי.

מכירת זהב

הזהב בין השנים 2012 ל-2013

לאחר העלייה החדה שהורגשה בערכו של מחיר הזהב ברוב שנותיו של העשור הנוכחי, מסמלות השנתיים האחרונות מגמה מעורבת. לצד עליות חדות, מורגשות במהלך השנתיים האחרונות גם ירידות מפתיעות בשערו של מחיר גרם זהב, במיוחד בזמן האחרון. כתוצאה מכך, נוצר בפנינו בשנתיים האחרונות שוק אשר מתאפיין בחוסר יציבות, המערער במידה מסוימת משקיעים פוטנציאליים אשר חושקים במציאת זהב למכירה.

מחיר הזהב בעשור הבא

התנודות הלא יציבות שמורגשות לאחרונה בשיעורו של מחיר הזהב, מקשות למעשה להעריך בנוגע לערך בו יעמוד במהלך עשור מהיום. למרות זאת, קרוב לוודאי שהמצב הכלכלי ברחבי העולם הוא זה שיכריע בנוגע לגובה מחירו של הזהב, כשמגמת ההתאוששות שמסתמנת בו לעת עתה איננה מעידה על מה שיתרחש במהלכן של השנים הבאות. בהתאם לכך, נוצר כאן מעין מצב מעורפל מבחינתו של כל משקיע פוטנציאלי בזהב, כשרק השנים הקרובות יעידו אם מדובר בהשקעה כדאית כפי שהייתה בעשור האחרון.
מחיר הזהב הממוצע בעשור האחרון סימן למעשה כי מדובר בעת הנכונה לביצוע עסקאות קניית זהב מבחינתם של המשקיעים, כשרבים מהם נהנו מתשואות ומרווחים גבוהים במיוחד. גם העשור הבא מסתמן כמעניין במידה גבוהה בכל הנוגע למחירו של הזהב, כשלפי שעה נראה לא יציב ועתיד לספק לנו תהפוכות רבות. למרות זאת, נדמה כי עולם המסחר בזהב ימשיך למשוך אליו מספר רב במיוחד של משקיעים חדשים ורעבים, שאינם יחששו מן התמונה הלא ברורה שמסתמנת בו כעת.

מוזמנים להשתמש בכלי החינמי שלנו לחישוב מחיר גרם זהב אונליין —> מחשבון זהב

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט