מחיר גרם זהב

כמה כסף שווה הזהב?

ככל הנראה, עסקאות בזהב היו קיימות מבראשית, באופן זה או אחר . הזהב הוא משאב נדיר יחסית בטבע, אך הוא מוכר לאדם עוד מימי קדם והוא כנראה אחת המתכות הראשונות שהיו בשימוש האנושות . מכיוון שכבר הפך קשה למצוא זהב בטבע, אך הביקוש הוא עדיין גבוה, מזה שנים רבות מקובל בעולם לרכוש זהב ישן מאנשים אשר לא עושים בו שימוש, לשלם להם מחיר הוגן, ולמחזר את הזהב. גם בישראל אפשרות זו קיימת, אך איך נדע כמה נוכל להרוויח ומה מחיר גרם זהב?

מחיר גרם זהב בבורסות הסחורות

הזהב היה, במשך כל ההיסטוריה ועד היום, סחורה אמינה והיווה מפלט לאנשים אשר חוששים משינויים בשווקים העולמיים, ולכן הם משקיעים בזהב מתוך הידיעה שמחירו נשאר יציב בדרך כלל . מחיר הזהב עולה כאשר יש חשש למלחמה או אי-יציבות או חשש אחר אצל מי שמשקיעים במניות, למשל, משום שערכו של הזהב יציב יחסית. מחיר גרם זהב טהור מפורסם באופן תדיר בבורסות הסחורות. יש לשים לב שמדובר במחיר לאונקיית זהב טהור לחלוטין (24 קראט) במצב חדש .

מכירת זהב וקבלת כסף מזומן עבורו

יש ליצור קשר לאחר סקר קצר וקבלת מספר חוות דעת על חברת קניית זהב אמינה במתחם הבורסה ברמת גן אשר תמיין את הזהב שברשותכם ל 9K 14K 18K 21K 22K 24K ולאחר מכן לשקול כל קטגוריית טוהר זהב ולהכפיל במחיר גרם זהב שסוכם ונבדק בעת ביצוע במכירה והבדיקה.

קבלת תשלום

צורת התשלום מאוד חשובה ומומלץ לקבל את התשלום עבור הזהב שמכרת בצורה של מזומן שטרות או העברה בנקאית ישירה לחשבונכם ולהמנע בכל תוקף מצקים או זיכויים למיניהם שיכולים לגרום למצבים של אובדן הכסף או בעל חנות שינסה לגרום לכם לפרוע את החוב בקניית תכשיט במחיר מופרז.

ניתן לבדוק את ציטוט מחיר הזהב אונליין בדף מחשבון הזהב שלנו:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט