הכל אודות משכון כלי כסף

שירות משכון של כלי כסף מיועד לכל אחד ואחת שמעוניינים למשכן את אותם כלי כסף שברשותם כנגד הלוואה. אם גם אתם מצויים במצב בו אתם זקוקים להלוואה ואינכם מעוניינים לקחת הלוואה מהבנק, מהשוק האפור, מחברת כרטיסי האשראי או מחברות הביטוח, הגיע הזמן להכיר את אחד השירותים היעילים ביותר לקבלת הלוואה – שירות משכון כלי כסף.

האם השירות מתאים לכם?

השירות מתאים לכל מי שזקוק להלוואה ואינו מעוניין למכור את כלי הכסף שלו וזאת מסיבותיו האישיות. שירות זה מאפשר משכון של כלי הכסף כנגד סכום ההלוואה. בעת החזרת הסכום, (אשר יסוכם מראש עם אותה חברה שמספקת את השירות), יוחזרו כלי הכסף לבעליהם והם יוכלו להחזיר אותם למקומם הקבוע, אם על הויטרינה,  שולחן האוכל או לענוד אותם על גופם. בשורה התחתונה שירות זה מתאים לכל מי שזקוק להלוואה ומעוניין למשכן את כלי הכסף שברשותו תמורת כסף.

משכון כלי כסף – כיצד הדברים נעשים?

הצעד הראשון יהיה קביעת פגישה עם ספק שירות משכון כלי כסף. בפגישה זאת נציג החברה יספק ללקוח את כל אותו מידע נדרש אודות הליך משכון כלי הכסף. בנוסף, הוא יבחן האם כלי הכסף שהלקוח הביא עימו אכן עונים על הקריטריונים הנדרשים. השלב השני יהיה מיון כלי הכסף השונים ובדיקת טוהר הכסף. השלב השלישי יהיה בדיקה של מחיר הכסף העולמי בזמן אמת ובהתאם חישובו של שווי כלי הכסף שברשות הלקוח. השלב הרביעי והסופי יהיה קבלת הלוואה מיידית ובמזומן וכן אסמכתא ובה פירוט כל נתוני עסקת המשכון.

מכירת כלי כסף או משכונם?

המשמעות של מכירה היא סחר חליפין. הלקוח יספק לחברה את כל הכסף שלו תמורת מזומן. המשמעות של מישכון היא אחסון זמני של כלי הכסף אצל אותו סוחר כלי כסף שיספק לו תמורה בדמות הלוואת מזומן. ההחלטה מה הצעד המועדף צריכה להיות שלכם בלבד! אם יש לכלי הכסף ערך נוסטלגי מבחינתכם, קרוב לוודאי שהצעד הנכון יהיה משכון כלי כסף. באם אתם זקוקים להלוואה דחופה ואין לכם שום בעיה לוותר על כלי הכסף הישנים בבית, הצעד המועדף יהיה למכור את כלי הכסף. בהצלחה!

5 טיפים שחייבים לדעת לפני משכון כלי כסף:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט