קונה כלי כסף

מחפשים קונה כלי כסף ישנים במזומן?

אנו רוכשים כלי כסף מכל סוג או כמות כגון: תכשיטי כסף, סכום, מטבעות, יודאיקה, ענתיקות וכו' . ניתן לפנות עלינו לשמאות בנוגע לקניית ירושה ועזבון במחירים הטובים ביותר בישראל.
תהליך ההערכה והשמאות בחברתנו הוא ללא עלות או התחייבות מצידכם ונשמח לעזור במה שנוכל, במידה ותחליטו שברצונכם לבצע מכירת כלי כסף התשלום אצלנו הוא מיידי במקום ובכסף מזומן.

קונה כלי כסף ישנים , תכשיטים ישנים ושבורים גם אם זה יד שנייה

כלל ברזל במרכז לכסף הוא שכלל לקוחותינו יהנו משירות ללא פשרות והמחירים הטובים ביותר בישראל עבור כלי כסף ישנים, ובכך נגדיל את קהל לקוחותינו כאשר ינתנו המלצות על השירות שלנו לחבריכם או משפחותיכם.
אם חיפשתם קונה כלי כסף מכל הסוגים אז מצאתם, אם זה כסף סטרלינג 925 , 800, 500, 999, כלי הגשה , חנוכיות, כלי הגשה מכסף, סטים של סכום, כוסות לקידוש מכסף, גביעים וכו' אנו קונים הכל ומשלמים את המחיר הטוב ביותר.
תהליך הערכה והשמאות מתבצע במשרדינו בבורסה ליהלומים ברמת גן ומיד לאחר תהליך הערכת כלי הכסף מתבצע תשלום במקום בשנייה שבה הלקוח מוסר לנו את כלי הכסף למכירה שלו.

יודאיקה ופריטי אספנות מכסף

המרכז לכסף קונה כלי כסף עתיקים בעלי ערך רב מעל מחיר אונקיית כסף, בין קהל לקוחותינו נמצאים אספנים רבים ובעלי בתי מכירות פומביות בכל העולם אשר יהיו מוכנים לשלם כסף רב עבור כלי כסף ענתיקה מיוחדים, קהל לקוחותינו מגיע מכל קצוות הארץ במיוחד בכדי להמיר את כלי הכסף הישנים שלהם במקסימום כסף מזומן.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני עסקה מול קונה כלי כסף:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט