משכון זהב

משכון כחלופה להלוואה בנקאית

המשמעות הכללית של הלוואה היא לקיחת סכום כספי מגורם או גוף מסוים במטרה לממן צרכים שונים, תוך כדי הבטחה להחזיר את הסכום שנלקח, בהתאם לחוזה כלשהו שנחתם בין הלווה למלווה. בהלוואה מעורבת פעמים רבות הריבית. הריבית היא למעשה הכלי שהופך את ההלוואה לכדאית מאחר והלווה נהנה מהאפשרות של לקיחת ההלוואה, ואילו הצד המלווה, יוצא מרווח ממתן הלוואה מאחר והוא זוכה לקבל החזר כספי גבוה יותר מההלוואה עצמה.

משכון זהב,יהלומים וכלי כסף באמינות

ישנם מצבים בהם הלוואה היא פעולה שחייבת להיעשות. לא מעט פעמים, אנשים נקלעים לתרחישים או מצבים בהם הם צריכים הלוואה מידית במזומן, אך תהליך של לקיחת הלוואה מהבנק הוא לא אפשרי עבורם בשל הגבלה בבנק, בשל פשיטת רגל, בשל דירוג אשראי לא טוב, בשל כינוס נכסים ועוד. במצבים כמו אלו, ישנה אפשרות לקחת הלוואת מזומן באופן מיידי על ידי משכון תכשיטים וחפצי ערך. בהלוואה שכזו, מקבלים הלוואה מידית במזומן עבור משכון של חפצי ערך, ולאחר שמחזירים את ההלוואה כולה, ניתן לקבל חזרה את החפצים היקרים שמושכנו. 

מה ניתן למשכן?

חפצים יקרי ערך יכולים להיות יהלומים, כלי כסף, תכשיטי זהב, שרשראות זהב, שעוני יוקרה ועוד. משכון של חפצים יקרי ערך  כמו: משכון זהב, משכון יהלומים או משכון כלי כסף, לא אומר כי החפצים חייבים להיות שלמים או חדשים, מספיק שהחפצים יהיו בעלי ערך רב עבור המלווה. מי שקובע את ערך החפץ הוא המלווה או מי מטעמו, וכדי לבצע הלוואת משכון מידית במזומן מתקיימת פגישה בה מתבצעת הערכת שווי מקצועית של החפצים, התכשיטים, היהלומים או הזהב אותם מעוניינים למשכן. בפגישה גם מסכמים בין הצדדים את תנאי המשכון, כלומר את משך זמן המשכון ואת תנאי החזר ההלוואה. לעיתים תנאי החזרת ההלוואה היא בתשלומים ולעיתים בפעם אחת, זה תלוי במלווה ובתנאים שנקבעים בזמן מתן ההלוואה.

הלוואה בצורת משכון לכסף מיידי תוך 5 דקות

בעולם המשכון, מי שממשכן וקובע את שווים של הפריטים אותם ממשכנים הוא אדם מקצועי ומוסמך שיודע לתת להם הערכת שווי נכונה. הלוואה מידית במזומן דרך משכון זהב, משכון יהלומים או משכון כלי כסף, הנעשית על ידי אדם מוסמך ומקצועי, מאפשרת מצב בו שני הצדדים יקבלו בדיוק את שמגיע להם. הלווה יקבל הלוואה בהתאם לשווי החפצים והמלווה לא ייתן הלוואה גבוהה או נמוכה מדיי משווי הפריטים. כמובן שכמו בכל הלוואה, חשוב מאוד להחזיר את ההלוואה בזמן ובהתאם לתנאים שנקבעו מראש. אם כך, נראה כי הלוואת מזומן באופן מיידי הנעשית דרך משכון חפצי ערך, נעשית בתנאים נוחים, בטוחים ויעילים לשני הצדדים. מאחר ולא מדובר במכירה, אלא במשכון למשך תקופה קצובה וידועה מראש, ההחזרים החודשיים של ההלוואה מאפשרים ללווה לקבל מרווח נשימה, היות והוא יכול לשלם את מלוא הסכום רק בתום תקופת ההלוואה

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט