מכירת תכשיטי זהב ישנים

מכירת תכשיטי זהב ישנים במזומן – מן הקונה הגדול אל המוכר הקטן

חברות התכשיטים קונות ומוכרות תכשיטים ואבנים יקרות לחברות אחרות ולגופים גדולים אחרים. ענקי התכשיטים לא קונים כמויות קטנות מאנשים פרטיים ובכל זאת, הם זקוקים לתנועות האלו בשוק. לשם כך יש חברות –שרובן יושבות בבורסת היהלומים, והן קונות מאנשים פרטיים ומוכרות כמויות גדולות של תכשיטים לחברות הגדולות. יוצא שהן מעין גשר בין האדם הפרטי שמבקש למכור שרשרת לבין ענקי התכשיטים שמוכרים וקונים הרבה שרשראות בכל עיסקה.

לכן, הכתובת של האדם הפרטי, בבואו למכור זהב ישנן במזומן, היא בורסת היהלומים. שם כדאי לך למצוא אותנו, חברה עם נסיון ומוניטין, ולעשות את העיסקה דרכנו כשאתה יודע שמכרת את התכשיטים מזהב וקיבלת מזומן ממקום ידוע ומוכר.

מכירת תכשיטי זהב ישנים במזומן – מחיר עם קשר רגשי

כי פעמים רבות התכשיטים נושאים עמם משהו שקשור ברגש, ויהא זה זכרון, סמל או אפילו אהבה אל התכשיט עצמו. שהרי לעתים המכירה אינה לשם שעשוע אלא מתוך אילוץ כלכלי ואז יש לזכור שהפן הרגשי כלול במחיר והקושי בפרידה מן התכשיט יקבל פיצוי רק בצורת מזומן. מה שכן, המכירה של תכשיטי הזהב הישנים במזומן תזכה לעתים את המוכר בפתרון כלכלי לבעיה שנוצרה.

צריך לבצע מכירת תכשיטי זהב בחוכמה

הערכת שווי התכשיטים נעשית בחברה עצמה ואם מתבצעת מכירה אז הבדיקה היא על חשבון החברה. בין השאר נבדוק כמובן את הקרט, הווה אומר, את משקלו של הזהב ואם התוצאה היא מתחת לתשע אזי המתכת לא נחשבת לזהב. הבדיקה נעשית על ידי גמולוג מקצועי במעבדה, כשאתם יכולים לצפות בה.

מכירת זהב כנגד כסף מזומן

ככל שהקרט גבוה יותר כך כדאי לשקול את מועד המכירה של תכשיטי הזהב במזומן והשיקול הוא פשוט. כשהמותגים מוציאים לשוק תכשיטים בעלי קרט נמוך, אזי אנחנו יודעים שאנשים לא קונים הרבה תכשיטים חדשים ואז כדאי לנו למכור. זה קורה בתקופות של אבטלה, למשל. בתקופות כאלו, החברות יעדיפו לעודד מכירת תכשיטי זהב, שאז יש להן אפשרות לקנות במחיר שהוא נמוך יותר ממה שהן משקיעות בתכשיט חדש ולמכור אותו אחר כך במחיר שהוא טוב להן.

ההגדרה של תכשיטים בהקשר הזה כוללת בתוכה גם שעונים שמשובצים אבני חן וגם פריטים שעונדים על בגד גברי, כמו מחזיק של עניבה, למשל או מתחום אחר, מחזיקים של חרבות סיף ממאות קודמות. בשוק המכירה של תכשיטים ישנים מזהב אפשר לראות פריטים שונים ומגוונים המשובצים זהב ואבנים יקרות. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט