מכירת מטבעות זהב – שווה כסף רב

מטבעות זהב שווים כסף רב

בכל העולם אנשים שומרים בפינות נסתרות בבתיהם מטבעות ישנים העשויים מזהב. מטבעות כאלה לפעמים התקבלו במתנה לפני שנים רבות, כחלק מנדוניה או ירושה. טעות נפוצה היא לחשוב שמכיוון שמדובר במטבעות בגודל קטן, ערכם הכספי איננו גבוה, ומעדיפים להמשיך להחזיק בהם ללא שימוש. אך למרבה הפלא, פעמים רבות ניתן לקבל סכומי כסף גבוהים מאוד במכירת מטבעות זהב, ולעשות שימוש בכסף לכל מטרה.

מכירת מטבעות זהב בישראל

בעוד שבעולם כולו מכירת מטבעות זהב ישנים במזומן היא מקובלת, בה אנשים מהשורה יכולים לקבל כסף מזומן מיידי ללא כל מאמץ, בישראל התחום תפס תאוצה רק בשנים האחרונות.
אמנם חברות מוסמכות למכירת זהב ישן ויהלומים קיימות בארץ כבר שנים רבות, אך רק לאחרונה הציבור הרחב החל להבין כי זהב שאין בו שימוש מבוזבז לחלוטין במגירה או בכספת, וגרוע מכך – חשוף לסיכון גבוה של גניבה.

ודאו מה ערך הזהב שלכם

לא כל מטבע זהב שקיבלתם במתנה או ירושה אכן שווה כסף רב. העובדה כי כך אמרה סבתא לא אומרת שמדובר בזהב בעל טוהר גבוה (הנמדד ביחידות קראט), ואפילו לא בטוח שמדובר כלל בזהב. שימו לב שהחוק בישראל קובע כי תכשיט או מטבע זהב בטוהר של פחות מ 9 קרט, לא עומד בהגדרת החוק להיחשב כזהב. אספו את כל הזהב שברשותכם ובררו לגביו כמה שיותר מידע לפני שתזמינו הערכת שווי מקצועית.

מטבעות קטנים ששווים המון

עם זאת, אם המטבע שבידיכם אכן עשוי מזהב טהור (24 קראט) סביר להניח שהוא שווה פי כמה וכמה מהערך המוטבע עליו. קיימים כיום בישראל מטבעות זהב ששוויים מוערך בסכומים השווים לעשרות או מאות דולרים. גם מטבעות פחות נדירים עשויים להיות שווים סכומים לא מבוטלים, ואנשים מספרים כי הסכומים שהרוויחו ממכירת מטבעות זהב או מכירת יהלומים עזר להם רבות בהוצאות החד פעמיות והלא שגרתיות שלהם, וכך לא היו צריכים לשבור תכניות חסכון בבנק.
מי קונה את הזהב?

מכירת זהב ישן או מכירת יהלומים ניתן לעשות בבורסה ליהלומים ברמת גן או לחילופין בחנויות תכשיטים וזהב הנמצאות בסמוך למקום מגוריכם. עסקנים וצורפים העובדים באופן עצמאי ישמו גם הם לקלוט את הזהב הישן שלרשותכם בסכומי כסף לא מבוטלים ועל כן מומלץ לבחון גם את האפשרות הנ"ל.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט