מכירת כלי כסף

לכמה מאיתנו ישנם כלי כסף בבית?

האם ברשותכם כלים העשויים כסף? כמעט בכל בית ניתן למצוא מתנות או ירושות בהם כלים עשויים כסף כמו מגשים, סכו"ם מיוחד, חנוכיות, גביעים ושאר כלים אחרים. ללא ספק כלים מכסף הינם מיוחדים במינם ומקנים מראה יוקרתי לכל ויטרינה בבית וכן תמיד נשמח לקבל מתנות כאלו.
 

מה ערכו של הכסף בשוק?

לא כולם יודעים, אך כסף הינו בין המתכות הראשונות בהם השתמש האדם ומאז ועד היום נחשב בין המתכות היקרות ביותר. בימים קדומים יותר, ערכו אף לא היה רחוק כל כך מהזהב. ערכו בשוק גבוה מאוד, אך להבדיל מתכות אחרות, יכול כלי כסף מסוים להמעיט מערכו, עקב העובדה כי ככל שהזמן עובר, הוא עלול להחליד. על כן, מומלץ למכור כלי כסף טרם החלדתם.
 

כלי כסף ללא שימוש

אצל רובנו כלי הכסף משמשים ליופי בלבד, זאת לעומת תקופות קדומות בהם השימוש בכלי הכסף אכן נמצא בכל שולחן אוכל. כיום, רוב כלי הכסף אף מאוכסנים בארונות ובמחסנים ללא שימוש. ובכן, מדוע לא להפיק מהם תועלת? אם לא מדובר בכלי כסף בעלי ערך רגשי, משכנו או מכרו אותם בהקדם האפשרי טרם יחלידו ולא יהיו שווים פרוטה. וללא קשר לחלודה, הרי שמכירתם של כלי הכסף תשתלם לנו בכל מקרה.
 

מכירת כלי כסף בכל עת וללא מאמץ מיותר

תוכלו למכור את כלי הכסף שברשותכם ביריד או מכירה ביתית, אך למה לא לעשות זאת בדרך פשוטה יותר? כיום ישנה אפשרות לעשות זאת אצל כל חברה הסוחרת במתכות אשר מוכנה לקנות מכם, הלקוחות הפרטיים, את כל כלי הכסף שברשותכם. כל שיש לכם לעשות הוא לגשת לחברה הקרובה לאזור מגוריכם או כזו אשר המליצו לכם ולעשות זאת ללא תיאום מראש ובזמן הפנוי שלכם.
 

כיצד מתבצעת עסקה זו?

לאחר שהגעתם אל החברה המבוקשת ותציגו בפניה את כלי הכסף, נציג מטעם החברה יעריך את ערכו של כל כלי בנפרד. לאחר מכן יציג את ממצאיו בפניכם ויציע הצעת מחיר כוללת לכל הפריטים. אם הסכום המוצע מתאים לדרישתכם, תוכלו לבצע באותו רגע עסקת מכירת כלי כסף תמורת מזומן מיידי. באם לא, תוכלו לנהל משא ומתן אשר יבוא להסכמה של שני הצדדים.
 

סקר שוק

מומלץ טרם ביצוע מכירת כלי כסף בחברה מסוימת לבצע השוואה בין מספר חברות אחרות. זאת על מנת לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר או על מנת לקבל תמונה חלקית על שווי הפריטים שבידכם.
 

עסקה ללא מחויבות

אין אתם מחויבים במכירת כלי כסף בחברה אליה פניתם לייעוץ והצעת מחיר. כמו כן, באם ביצעתם עסקה בעבר עם חברה זו, אין זה אומר כי תתחייבו לעשות זאת אצלם בשנית. העסקה מבוצעת באותו רגע באמצעות כסף מזומן וללא חוזה מסוים לפרט קבלות.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט