כל מה שצריך לדעת על מחשבון של זהב ישן

יש לכם זהב ישן שאתם רוצים למכור? כאן נסביר כל מה שחשוב לדעת על אופן תמחור הזהב ועל מחשבון של זהב ישן!

מהו אותו זהב ישן?

כדי שנוכל לתת הסבר מלא לגבי מחשבון הזהב חשוב להבין תחילה מהו אותו זהב ישן שאנחנו מדברים עליו. אם כן, מדובר על זהב, שיכול להגיע בצורות שונות ומגוונות כמו תכשיטים מכל הסוגים, חפצי נוי, חפצי יודאיקה ואפילו רכיבים אלקטרוניים או מטבעות ומטילי זהב. מה שהופך את הזהב הזה לישן הוא לא הגיל שלו, אלא עד כמה הוא מועיל לכם ומשמש אתכם.

מתי צריך מחשבון של זהב ישן?

מחשבון של זהב ישן הופך לרלוונטי כשהזהב שנמצא ברשותנו איננו משרת אותנו ואנו מעוניינים ליהנות מהשווי שלו. הדרך הטובה והיעילה ביותר להגיע למטרה זו היא באמצעות מכירת אותם פריטים מזהב. בשלב זה אנו רוצים לדעת מהו השווי של אותם פריטים וכמה כסף אנחנו יכולים לקבל תמורתו.

קצת על המחשבון באופן כללי

המטרה של המחשבון היא לתת אומדן כללי לגבי שווי של פריטים מזהב. את המחשבון ניתן למצוא בקלות ברשת האינטרנט וגם השימוש בו הוא מאוד פשוט ונוח. כל מה שצריך לעשות הוא להזין לתוכו את משקל הזהב ואת מידת הטוהר שלו והוא משלים בעצמו את ערך מניית הזהב בבורסה ומבצע את החישוב.

שימו לב!

היות שערך מניית הזהב בבורסה מהווה חלק בלתי נפרד מחישוב מחיר הזהב והערך יכול להשתנות בימי המסחר השונים, מומלץ לבצע את החישוב ביום המכירה עצמו. זאת, למרות שעל פי רוב השינויים בערך המנייה אינם קיצוניים, אבל כך תוכלו לקבל מידע יותר מדויק לקראת המכירה ולדעת טוב יותר מהי הצעת מחיר הוגנת.

דבר חשוב נוסף

עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון כשמחשבים בעזרת מחשבון של זהב ישן הוא, שיש פרמטרים שאינם נלקחים בחשבון בעת השימוש בו, אבל מאוד חשוב להתייחס אליהם במכירה עצמה. לדוגמה, עיצוב מיוחד של פריט כזה או אחר, שילוב עם מתכות אחרות והשווי שלהן, שיבוץ של אבנים טובות וכך הלאה. היות שלא ניתן לחשב באופן עצמאי ומדויק את השווי של הפריטים, כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת יש להגיע לפגישה עם קונה זהב מומחה.

השלב הבא

אז אחרי שבדקתם באמצעות מחשבון של זהב ישן את שווי הפריטים שאתם מעוניינים להציע למכירה, זהו הזמן למכור אותו. איך זה עובד? פשוט מאוד! בוחרים קונה זהב וקובעים אתו פגישה. במהלך פגישה זו הוא יבחן את הפריטים ויבצע הערכה שלפיה הוא יציע לכם הצעת מחיר. בשלב הבא תעבירו אליו את הפריטים ותקבלו תמורתם כסף מזומן, לפי הסכום שהסכמתם עליו מראש, ומסמכים עם כל פרטי העסקה.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט