מחיר זהב – מדריך לסוחר המתחיל חלק ד'

השקעה בזהב בתור תחביב ומעקב אחר מחיר זהב עולמי

עבור אנשים המתעניינים בכלכלה,חדשות העולם,מניות והשקעות – מעקב אחר מחיר הזהב יכול להוות תחביב (בנוסף לרווח לא רע) בין אם זה לאחר פרישה,חופשת לידה או בסופי שבוע כאשר יש מעט זמן פנוי לדברים אחרים כמו בדיקת מחיר זהב עולמי.
כאשר נכנסים עמוק לתוך התחום ישנו ריגוש מסוים בבדיקה של השינויים הבלתי פוסקים במחיר הזהב בייחוד כאשר אתה מושקע וזה מניב לך רווחים נאים.

אסטרטגיית השקעה בזהב ארוכת טווח

אין ערובות בשום אסטרטגיית השקעה וכולם טומנות בחובם סיכון מסוים ברמה כזו או אחרת אך זהב הוכיח את עצמו יותר מפעם אחת בתור השקעה בטוחה כאשר הוא מחזיק את ערכו לאורך תקופות ארוכות כמו אינפלציה וכו'.
עקב ההיסטוריה משקיעים רואים בזהב בתור גן עדן למשקיעים שונאי סיכון אשר רוצים לשמור על ערך כספם גם אם זהב לא יניב להם רווח,דבר זה גורם לביקוש עבור הזהב לעלות בייחוד בתקופות שפל כאשר האמון במטבע המקומי פוחת.
השקעה בזהב יכולה לתת נחת רוח כאשר לרוב אינו מושפע ממצב הכלכלה ואפילו להיפך נוטה לעלות כאשר הכלכלה רעועה.

הקלות מס בהשקעה בזהב

במדינות רבות העולם להשקעה בזהב או המס המשולם על הרווח קטן יותר ממניות או השקעות כאלו או אחרות שרווחם ממוסה ומתחת לסכום השקעה מסוים אין תשלום מס בכלל וזה ללא שום קשר לאורך החזקת הזהב ברשותך.

מניות צמודות מחיר זהב

בנוסף לקניית הזהב כהשקעה יש אופציה נוספת של השקעה אשר צמודה למחיר הזהב ובה אתה משקיע סכום מסוים אשר צמוד לעלייה או לירידה במחיר הזהב ובכך ניתן להשקיע כל סכום שתחפצו בו וגם להוסיף סיכון\אחוז רווח להשקעה כמו מחיר הזהב כפול 10 ובכך כל עלייה מינורית ככל שתהייה הרווח המתקבל יהיה העלייה כפול 10 או כמובן הפסד מהירידה במחיר הזהב כפול 10.

היסטוריית מחיר הזהב

מחיר זהב תמיד היווה נושא בעל עניין רב בקרב אנשים כאשר המסחר בו מתקיים שנים רבות, זהב שומש המון שנים בתור כלי לסחר בין מדינות ורוב המדינות עדיין מחזיקות מצבורי זהב.

כיום כאשר מחיר אונקיית זהב עלה ועלה ההשקעה בזהב פופולרית מתמיד, ב 2011 מחיר זהב למסחר עלה דרמטית דבר אשר עורר את הסקירה התקשורתית עליו ואיתה גם באו המשקיעים.

זהב כטרנד

הסתכלות על מחירי הזהב בעבר יכול לעזור לנבא תנודות עתידיות במתכת אך חשוב להבין את הטרנד של השקעה בזהב בכדי להבין אותו טוב יותר בימינו.
בשנת 1970 מחיר אונקיית זהב עמד על 40 דולר פר אונקיית זהב טהור ובשנת 2011 הגיע ל 1900 דולר פרק אונקיית זהב טהור, בתקופת זמן ארוכה זו היו המון עליות וירידות אז המגמה הכללית היא תמיד עלייה הדרגתית כאשר בשיאה בשנת 2011 מחיר הזהב נסק מעלה במשך יומיים ועלה ב 250 דולר לאונקייה.
אוגוסט 2011 היווה את השיא במחיר הזהב במחיר אונקייה של 1917.90 דולר לאונקייה.

קביעת מחיר זהב עולמי לראשונה

מחיר הזהב החל לראשונה בשנת 1919 כאשר חמישה סוחרים גדולים נפגשו באופן יומי להחליט על מחיר הזהב באותו יום, פגישות אלו נמשכו עד שנת 2004 ומאז ועד היום פגישות קביעת מחיר הזהב נעשות בשיחות ועידה פעמיים ביום ובה מחליטים על השינוי במחיר הזהב היומי.

פגישות קביעת מחיר הזהב פסקו לראשונה במהלך מלחמת העולם השנייה בגלל ששוק הזהב בלונדון היה סגור מכיוון שלא היה בטוח לקיים מפגשים שכאלו באותה תקופה בלונדון לכן בתקופה זו המסחר בזהב היה קשה ובעייתי יותר מה שגרם לאנשים לשמור על החזקותיהם בזהב.
בשנת 1968 לאחר ההשפעה של המלחמה על הכלכלה החלו לבצע מפגש יומי שני לקביעת מחיר הזהב העולמי בצהריי היום בשביל השוק האמריקאי והפרשי השעות בעולם.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט