מחיר זהב לגרם – הנתון המכריע בעסקה

רגע לפני שצוללים פנימה, למה בכלל למכור זהב?

בניגוד לחומרים אחרים ופריטים שונים שבמהלך השנים הפחיתו מערכם יותר ויותר, הזהב נותר שוק רווחי שמחיריו גבוהים והעסקאות בו כדאיות מאוד. היופי בשוק הזהב בניגוד לשווקים אחרים, הוא שאין צורך ביותר מפריט זהב ישן אחד בבית כדי להרוויח כסף מזומן חוקי. יש הרבה עסקים שמבצעים עסקאות של קניית זהב תמורת מזומן, וכמה דברים חשובים שצריך לדעת. מעבר לכך – מדובר על רווח קל, מהיר עם יתרונות נוספים כמו פינוי מקום במגירות או פתרון זמין למצוקה כלכלית נקודתית.

מה קובע מה יהיה מחיר זהב לגרם?

כשם שמנהלות בורסות שונות ברחבי העולם, תחומי מסחר של יהלומים, מניות, אגרות חוב וכיוצא באלו, כך מנוהל גם שוק הזהב. מחיר זהב לגרם הוא נתון שמשתנה מידי יום על פי המתרחש בבורסה ובצמוד לשער הדולר. חישוב המחיר של גרם זהב אחד מתבצע על ידי שימוש ביחידת מידה הנקראת 'אונקיה', כאשר אונקיה מכילה קצת יותר מ-30 גרמים בערך.

מחיר זהב לגרם נקבע גם בהתבסס על מידת הטוהר שלו, שאנו מכירים בשם קראט. המונח קראט מייצג את אחוז הזהב הטהור מתוך כל המתכות שמכילה הסגסוגת ממנה מורכבת הפריט. זהב 14 קראט למשל הוא זהב שמתוכו רק 58.5% מהמתכות הן זהב טהור. ככל שמידת הקראט של הפריט תהיה גבוה יותר, כך מחיר זהב לגרם יהיה גבוה יותר כיוון שמדובר על חומר איכותי יותר.

למה חשוב להכיר את הנתון מחיר זהב לגרם?

ההיכרות עם הנתון מחיר זהב לגרם והיכולת לעקוב אחר השינויים שלו בשוק, יאפשרו לכם לעשות את הצעדים הנכונים, מול האנשים הנכונים ובמחירים הראויים. כך הידע הזה יוכל לסייע לכם:

  1. אם תדעו את מחיר הזהב לגרם ותקבלו ממישהו הצעת מחיר שאינה עומדת על הסטנדרט המינימלי שמגיע לכם לקבל תמורת הפריטים, אתם תוכלו להימנע מביצוע עסקה שאינה משתלמת כלכלית ולבחור באדם אחר להתקשר עימו.
  2. אם בכל זאת תבחרו להישאר עם אותו איש עסקים, תוכלו להתמקח באופן בטוח והוגן על המחיר כיוון שאתם מכירים את הנתונים ויודעים לדרוש את המגיע לכם.
  3. אם תגיעו לפגישת ההתאמה או המדידה עם הקונה האופציונלי כשאתם יודעים מהו מחיר זהב לגרם, יהיה מאוד קשה לרמות אתכם ואתם תהיו מלאי ביטחון ומוכנים למשא ומתן בריא ומושכל.

איך אפשר לדעת מהו מחיר זהב לגרם היום?

כדי לדעת מהו מחיר זהב לגרם ולשער מכך מהו המחיר שתוכלו לגבות על הפריטים שלכם, תוכלו לעשות שימוש במחשבוני מחיר הזהב המופיעים באינטרנט. למחשבון כזה מכניסים פרטים על טוהר הזהב, משקלו ונתונים נוספים, ובהצלבה עם ערך הזהב בבורסה (המושפע משער הדולר) תוכלו לקבל המחיר הצפוי עליו תוכלו להתמקח.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט