מחיר הזהב לגרם – מתי הוא חשוב ואיך הוא נקבע?

בשביל מה צריך לדעת מהו מחיר הזהב לגרם, מה משפיע עליו ואיך הוא נקבע? את כל התשובות לכל השאלות הכי חשובות תוכלו למצוא במאמר זה!

זמן לבדוק מחיר

בחיי היום יום שלנו, אנחנו הרי לא עוקבים אחרי מחיר הזהב, מפני שזה פשוט לא רלוונטי עבורנו. אז מתי זה כן מתחיל להיות מעניין ורלוונטי? כשיש לנו זהב ואנחנו רוצים למכור אותו ולדעת כמה כסף אנחנו יכולים לקבל תמורתו. בשלב זה, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מאוד מבולבלים ובדיוק בגלל זה כתבנו עבורכם את המדריך הזה, שבו תוכלו לקבל את המידע המלא על חישוב מחיר הזהב.

המניע למכירת הזהב

כידוע, הזהב הוא מתכת יקרה ומאוד מבוקשת וכך היא תמיד הייתה וככל הנראה – היא גם תמיד תהיה. אז למה למכור אותה? בדרך כלל, הסיבה היא כדי ליצור דרך ליהנות מהזהב או יותר נכון, מהשווי שלו. לדוגמה, אם יש לכם מטילי זהב, הרי שהם שווים הרבה! אבל אי אפשר באמת ליהנות ממטיל הזהב עצמו וכדי שתוכלו ליהנות ממנו, תצטרכו להמיר אותו למשהו אחר, בעזרתו תוכלו לרכוש לעצמכם את מה שאתם באמת רוצים.

איך זה אפשרי?

הדרך הפשוטה ביותר להמיר את הזהב שלכם למשהו שבעזרתו תוכלו לקנות את מה שאתם באמת רוצים היא על ידי מכירת הזהב תמורת כסף מזומן. הבשורה הטובה היא, שאפשרות זו בהחלט קיימת ופתוחה בפניכם. וכאילו זה לא מספיק, מדובר גם על תהליך מאוד פשוט ומאוד מהיר.

תהליך המכירה

רגע לפני שנסביר על מחיר הזהב לגרם ואופן החישוב שלו, חשוב להסביר איך מתנהל תהליך מכירת הזהב. אם כן, תהליך המכירה מתחיל בפגישה ביניכם ובמהלכה יתבצע חישוב מחיר הזהב ותקבלו הצעת מחיר. לאחר שתסכימו על המחיר, תתבצע המכירה עצמה ובנוסף לכסף המזומן, תקבלו גם מסמכים ובהם כל פרטי העסקה.

חישוב מחיר הזהב לגרם

כדי לדעת מהו מחיר הזהב לגרם לקראת מכירה יש לבדוק את הדברים הבאים: טוהר הזהב – נמדד ביחידות של קראט, משקל הזהב – נמדד בגרמים וערך מניית הזהב בבורסה. חשוב לציין, שלעתים ישנם גורמים משפיעים נוספים. לדוגמה, אם מדובר על תכשיט מעוצב או משובץ אבנים, יכולה להיות לכך השפעה על המחיר הכולל.

בחירת קונה זהב

נכון להיום, יש שתי אפשרויות למכירת זהב: מכירה לקונה זהב או לחנות תכשיטים. בין אם אתם בוחרים למכור את הזהב שלכם לקונה זהב או לחנות תכשיטים, מה שחשוב ומשותף לשתי האפשרויות הוא, שחשוב לבחור את הקונה בקפידה! בשביל לעשות בחירה נבונה מומלץ לבדוק מי ייתן לכם את התמורה ההולמת והשימושית ביותר תמורת הזהב שתמכרו לו וכמובן – בהתאם לשווי מחיר הזהב לגרם.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט