מחיר גרם זהב בישראל כמחיר מ"ר בנדל"ן

מחיר גרם זהב בישראל

הזהב הוא מתכת יקרה מאוד. אם חשבתם שהנדל"ן בישראל יקר, דעו לכם כי מחיר גרם זהב בישראל יכול להגיע למחירים גבוהים מאוד, גבוהים בהרבה ממחירי הנדל"ן. יש לכך סיבות רבות, וכיום כבר אי אפשר להתווכח על חשיבותו של הזהב בשירות האדם.

בעבר הזהב היה חשוב לאדם רק כערך יחסי לשווי הכסף, וכמובן לעולם האמנות. בפרו שלפני הכיבוש הספרדי היו מכינים פסלים מזהב כחלק מעבודת האלילים לאל השמש, ואמנות זו כמעט ונכחדה עקב הפלישה הספרדית בה נאספו מרבית הפסלים והותכו בכדי לייצר מטבעות זהב למסחר.

כיום הזהב מהווה חלק בלתי נפרד בתעשיות שונות, וערכו הולך וגדל עם השנים, שכן הוא הופך לשימושי יותר ויותר.

השימושים בזהב – בישראל ובכלל

  1. תכשיטים – אחד השימושים המוכרים ביותר, עדיין מתחום האמנות, אך כאן מדובר באמנות שימושית במיוחד, הרי שהתכשיטים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. זה נכון בישראל כמו גם בכל העולם, כאשר כאן בארצנו הקטנה תכשיטי זהב נחשבים למתנה מיוחדת למשל בבר או בבת המצווה, וכמובן כחלק מתהליך האירוסין והנישואין של זוגות. הישראלים מחזיקים בהרבה מאוד זהב בצורת גורמטים, ויש תעשיה שלמה של מכירה וקניה של זהב בתכשיטים (וגם אתם יכולים למכור את הזהב שלכם על ידי מכירת התכשיטים שלכם לסוחרי זהב).
  2. מעגלים חשמליים – מכשירים אלקטרוניים רבים כוללים זהב כחלק ממבנה המעגלים החשמליים שלהם. המוליכות של זהב גבוהה במיוחד, תכונה שהפכה אותו לפופולרי בעולם האלקטרוניקה ושוב העלתה את הביקוש לזהב, שהרי רכיבים אלקטרוניים הפכו עם המהפכה המודרנית לתעשייה עצומה בפני עצמה. כמויות הזהב ברכיבים אלו אומנם מזערית, אך עדיין ישנו שוק שלם של הפקת זהב מרכיבים אלקטרוניים, שכן התהליך רווחי כאשר הוא נעשה בכמויות גדולות.
  3. הזהב ברפואה – חלק מהתכונות המיוחדות של הזהב, העובדה שאפשר בקלות להפוך אותו לנוזל ולעבוד איתו, כמו גם העובדה כי הוא חסין כמעט לגמרי בפני תהליך הקורוזיה המשחית מתכות אחרות, כמו גם הנטיה של זהב להיות קשה דיו כאשר הוא לא נוזלי בכדי לשמש לכך, הפך את הזהב לחלק חיוני בתעשיית רפואת השיניים. כיום הזהב פחות פופולרי בתחום זה, שכן הוא נחשב ליקר מדי, אך עדיין ניתן למצוא בכל העולם אנשים עם שיני זהב, וישנה עלייה בשימוש בזהב ברפואת השיניים האסתטית, כסמל סטטוס וסימן לעושר, לדוגמא בקרב שוחרי תרבות ההיפ-הופ, בעיקר בארה"ב.

אז איך נקבע מחיר של גרם זהב בישראל?

מחיר גרם זהב בישראל נקבע לרוב לפי השער של מחיר הזהב בעולם, אך המחיר משתנה תדיר. שינוי המחירים היומי מושפע מקביעת שערים אשר בתורה מושפעת משינויים גאו-פוליטיים ומסחריים שונים, הקשורים לעיתים באופן ישיר לכריית הזהב או אספקת הזהב, כמו גם פשוט לתהליכים של מסחר בחוזים עתידיים בנפחים גבוהים שיכולים להזיז תעשייה שלמה בלחיצת כפתור.

עבורכם ועבור הזהב שלכם, המחיר נבדק בזמן אמת לפי כמות (משקל) ואיכות הזהב, ואת זה עושים אצל סוחר זהב מקצועי.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט