כלי כסף ישנים למשכון

כמה כלי כסף יש לכם בבית? האם הם בשימוש? האם מוצגים לראווה? או האם זרוקים במקום כלשהו במחסן?בעבר כלי כסף היו מבורכים בכל בית. הם היו סמל ליוקרה ואופנה, ובימים קדומים אף היו אוכלים בכלים מכסף. כיום, רוב האנשים מעדיפים חפצי אמנות וכלים מחומרים שונים, ונראה כי הכסף נזנח ברובו. לכל היותר, אנו נראה מספר כלים בארון יופי או במדף בודד בסלון. אם אתם נמנים עם אלו שרוצים להיפטר מכלי הכסף שלהם, תוכלו למכור אותם תמורת סכום נכבד אותו תקבלו במזומן.

משכון במקום מכירה

אך ישנם פעמים שהמצב קצת אחרת – אמנם אין לנו שימוש יומיומי בכלי הכסף הישנים, אך לרוב הם בעלי ערך רגשי לליבנו. בדרך כלל כלי כסף ניתנים במתנה, נדוניה, או ירושה עתיקה, ולכן לא נרצה לאבד אותם. לשם כך, נפנה דווקא למשכון כלי הכסף. כך נוכל להיות בטוחים כי נקבל אותם חזרה לידינו, ועדיין נרוויח מהעסקה.

משכון כלי כסף כנגד הלוואה

משכון כלי כסף כנגד הלוואה נעשה על ידי עסקה מהירה בה מקבלים את הכסף מיידית, בדרך כלל במזומן. מלבד ריבית הנקבעת מראש כתשלום על השירות, אין תנאים והגבלות. לכן למשכון יתרונות רבים לעומת הלוואה מהבנק או הלוואה מכל אדם אחר. כמו כן, משכון הוא פתרון אולטימטיבי למחפשים הלוואה לתקופות קצרות, שכן משכון בדרך כלל נעשה לתקופה של חודשיים – שלושה.

משכון כל כלי כסף שברשותכם

תוכלו למשכן כלי כסף מכל סוג שהוא – מדליות, גביעים, מגשים, סכו"ם, קומקומים, מסגרות וכל דבר העשוי כסף אמיתי. גם תכשיטים כמובן מתקבלים בברכה, אפילו אם מדובר בתכשיט בודד או שבור. כמו כן, תוכלו למשכן כמה כלים שתרצו, בתנאי כמובן שבית העסק מאפשר זאת בהתאם למדיניות שלו.

משכון כלי כסף – מה יהיו הרווחים שלי?

הן במכירה והן במשכון של כלי כסף, ככל שתרבו להביא יותר כלי כסף, כך הסכום שתקבלו יהיה גבוה יותר. עם זאת, חשוב לציין כי שווי הרווחים יהיה תלוי גם באיכות של הכסף, כך שלעתים כלי מסוים יכול להיות ויהיה שווה למספר כלים יחדיו. תוכלו לבדוק את שווי ערכם של הכלים על ידי בדיקה הנעשית חינם במכון התקנים הישראלי, או פשוט לבדוק זאת בכל חברה הסוחרת במתכות בעת עסקת משכון כלי כסף.

היכן ניתן למשכן

כל חברה הסוחרת במתכות, כמו למשל החברות בבורסה, חנויות תכשיטים, וכן עסקים רבים אחרים, כמו אלו המתעסקים בחפצי אמנות. לכל אלו תוכלו לפנות על מנת למשכן את כלי הכסף שברשותכם, בכל יום ובכל עת. רוב עסקים אלו פועלים ברוב שעות היום, איתם תוכלו לקבוע פגישה גם במקומות אחרים, כמו בתי קפה ומסעדות. ישנם אף חברות המבצעות שירות הגעה עד בית הלקוח. דבר החשוב לדעת, הוא שכדאי לבחור בחברה לה כתובת פיזית וכזו שמפוקחת על ידי המדינה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט