קונים זהב במזומן

כיצד ניתן למכור זהב תמורת מזומן?

רבים לא יודעים זאת, אבל ניתן לקבל כסף מזומן עבור מכירת תכשיטי זהב. בארצות אחרות כדוגמת ארצות הברית, הדבר מקובל מאוד, ובישראל המושג פחות מוכר. אבל ישנן חברות רבות כגון חברות תכשיטים, בעלי עסקים או חברות סחר ישראליות אשר קונים זהב במזומן.

מדריך מכירת זהב ישן

אילו סוגי זהב ניתן למכור במזומן?

כל סוג של זהב ניתן למכירה תמורת מזומן. בין אם מדובר על תכשיטי זהב ישנים אשר יצאו מהאופנה, ובין אם מדובר במטבעות זהב שאינם בשימוש, מדליות זהב, מטילי זהב וכו'. לעיתים קרובות לאנשים ישנם חפצי זהב בבית אשר אינם בשימוש – וחבל. הם יכולים לקבל סכום נכבד תמורתם במזומן במקום שהם יאגרו אבק בבית.

האם שווי הזהב משתנה?

בדרך כלל הערך של זהב נשמר יציב והוא גבוה יחסית למדדים אחרים. לכן מכירת זהב תמורת מזומן משתלמת. לרוב, הסכום במזומן שאפשר לקבל עבור מכירת זהב עולה אם מביאים כמות גדולה של חפצי זהב. עם זאת, גם חפץ בודד יכול להימכר בסכום משמעותי אם ערכו רב.

האם מדובר בעסקה בעלת סיכון?

כל עוד העסקה מתבצעת מול בעלי עסקים וחברות חוקיים אשר קונים זהב במזומן – אין סיכון. חשוב לבצע את העסקה רק באופן חוקי, ובמקרים כאלה, מדובר בעסקת מכירה רגילה לכל דבר. כל מה שצריך לעשות זה להגיע לבית העסק או לחברה אשר קונה זהב, למשל חברת תכשיטים, לנהל משא ומתן על שווי התכשיט או חפץ הזהב שברשותכם – ולצאת משם עם מזומן ביד. זוהי עסקת חליפין פשוטה, בלי התחייבויות משום צד.

מתי משתלם למכור זהב במזומן?

בכל מצב בחיים בו זקוקים לכסף מזומן – כדאי למכור זהב. למשל, אם יש חוב שצריך לשלם באופן דחוף, או אם רוצים לצאת לחופשה או לנופש. עבור כאלה אשר בבעלותם עסק, והם צריכים מזומן עד לקבלת תשלומים עבורו, מכירת זהב היא פתרון מושלם. לרוב, המחשבה היא על התכשיטים והחפצים אשר שוכבים סתם ככה בבית בלי שימוש, והם אינם בעלי קשר רגשי עמוק, ולכן עדיף למכור אותם ולמצוא שימוש מוצלח לכסף המזומן המתקבל עבורם.

חשוב לדעת 

בתי עסק אשר קונים זהב במזומן מבצעים עסקה סופית, כלומר, לא ניתן לקבל את התכשיט או את חפץ הזהב בחזרה. עם זאת, אם רוצים לשקול את העניין ולא לבצע מכירה סופית, ניתן כמובן למשכן את התכשיט או את החפץ וכך קיימת אפשרות לקבל אותו בחזרה. לדוגמה, כדאי למכור תכשיטי זהב שנקנו או שהתקבלו במתנה, ויצאו מהאופנה, והם אינם יקרים מבחינה רגשית. לעומת זאת, תכשיטי זהב שהתקבלו בירושה או אם הם בעלי קשר רגשי גבוה יותר, עדיף לא למכור ואם זקוקים למזומן, כדאי למשכן אותם ולראות מהי התגובה הרגשית לעניין.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט