זהב ישן במזומן

תכשיטי הזהב הישנים היושבים במגירה, מטבעות זהב ישנים וכן אלמנטים שונים העשויים זהב פזורים בסביבתנו הביתית ללא כל שימוש או צורך.

להנות מכסף מזומן לכל מטרה

בשונה משטרות, בעזרת הזהב המצוי בתכשיטים ובכלי הזהב שלרשותכם לא תוכלו לקנות דבר, בעיקר בשל הצורך ברישיון עסק מיוחד למסחר בזהב. בדיוק בשל כך תוכלו לפנות למכירת זהב ישן במזומן שתאפשר לכם לקבל הרבה מאוד כסף במזומן בעבור הזהב שלרשותכם. בכסף זה תוכלו להשתמש לכל מטרה החל מפיקדון בבנק בו מתנהל החשבון הפרטי שלכם דרך רכישת כל מוצר העולה לראשכם ועד להשקעה בניירות ערך, אג"ח, מט"ח והשקעות נוספות בשוק ההון המאפשרות לכם להרוויח עוד יותר.

אומדן הזהב שלרשותכם

מכירת זהב ישן במזומן מחייב אומדן של הזהב בטרם ביצוע העסקה בין הצדדים. בתי עסק רבים מציעים לציבור לקוחותיהם הצעת מחיר חינם בעבור כל פריט זהב אותו הם מעוניינים למכור, לעיתים אף עד לבית הלקוח. הצעת המחיר נקבעת על ידי שני פרמטרים. האחד, משקלו של הזהב. ככל שמשקל הזהב העומד לרשותכם יהיה גדול יותר כך גם תוכלו לקבל הצעת מחיר גבוהה הרבה יותר. הפרמטר הנוסף הינו איכות הזהב הנמדד ביחידות קרט. כאשר 24 הינה מידה המתארת זהב טהור ללא כל מתכות וחומרים נוספים. כיוון שאין אפשרות לייצור תכשיטים וכלים מזהב טהור מרביתם של הכלים והתכשיטים הינם במספר קרט נמוך יותר. ככלל, ככל שהזהב יהיה טהור יותר (קרט גבוה יותר) כך גם תגדל הצעת המחיר שתוצע לכם בעבור מכירת זהב ישן במזומן.

חישוב ערכו של הזהב

את הזהב מעריכים לפי יחידות אשר קרויות "אונקיית זהב" אשר משקלן הינו מעט יותר מ 31 גרם של זהב. מחירה של אונקיית זהב משתנה בכל יום מסחר בהתאם לשינויים בעולם כולו. מחירה של אונקיית זהב נקבע לפי מטבע הדולר המשתנה גם הוא בכל יום בהתאם לשינויים השונים בשוק ה-מט"ח בעולם. בכך, כאשר אתם פונים למכירת זהב ישן במזומן יחושב ערכו של הזהב הן בהתאם למחירה של אונקיית זהב באותו יום והן ביחס לשער הדולר.

הזהב שנמצא ברשותכם לפעמים כלל אינו שימושי ומאוחסן עמוק עמוק בתוך המגירות והקופסאות. פנו אל הסניף הקרוב אל ביתכם ובדקו את אפשרות מכירת זהב ישן במזומן, תוכלו להרוויח הרבה מאוד כסף מזומן בעבור הזהב שלרשותכם לכל מטרה שרק תבחרו.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט