שלב אחר שלב במכירת זהב

אחת הדרכים המוכרות והבטוחות לגייס בקלות ובמהירות סכומי כסף להם אתם זקוקים, היא מכירת זהב ישן או מכירת מטבעות זהב במזומן. כולם מסכימים כי אין צורך בהחזקת תכשיטים או מטבעות ישנים – אשר יכולים ללכת לאיבוד, להינזק או להיגנב – כשאפשר בכמה פעולות פשוטות לקבל תמורתם כסף מזומן מיידי.

תהליך זה הוא פשוט ונוח וכולל את השלבים הבאים:

1. אספו את כל הזהב שברשותכם

כדי להפיק את המקסימום מעסקת המכירה, יש לוודא שאספתם את כל התכשיטים, המטבעות וכלי הזהב השייכים לכם. מכיוון שבאותה הזדמנות תוכלו לבצע גם עסקת מכירת יהלומים, תוכלו להוסיף גם אותם לאוסף. עם זאת, שימו לב שהעסקה היא בדרך כלל סופית וללא אפשרות החזרה, לכן מכרו רק זהב ויהלומים שלא תרצו להשתמש בהם בעתיד.

2. השיגו מידע לגבי כל פריט

כאשר מבצעים מכירת מטבעות זהב, או מכירת כל כלי זהב אחר – ישנה חשיבות מכרעת למידת הטוהר של הזהב. את טוהר הזהב מקובל למדוד ביחידות קרט, כאשר טוהר מרבי מתקבל בזהב 24 קראט. סכום הכסף שתקבלו מושפע ממשקל הזהב והטוהר שלו. כמו כן, כאשר מבצעים מכירת מטבעות זהב, ישנה חשיבות למידע על המדינה ממנה המטבעות הגיעו.

3. צרו קשר עם חברה מוסמכת

כדי להיות בטוחים שתקבלו את הסכום שמגיע לכם עבור מכירת זהב ישן או מכירת יהלומים, הקפידו לוודא כי החברה איתה מתבצעת עסקת מכירת מטבעות זהב מוסמכת למסחר ביהלומים, זהב ובמטבעות וכי מולכם עומד מעריך שווי מנוסה ומקצועי. פרטים על החברה תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלה. רצוי לוודא כי מלבד אתר אינטרנט, יש לחברה מספר טלפון בו ניתן ליצור עימה קשר וכן סניף או חנות פעילים.

4. התכוננו נפשית למכירה

במקרים רבים, למרות שמבחינה הגיונית אנו יודעים כי מדובר בהחלטה נכונה ובעסקה משתלמת עבורנו –  לפתע הלב גורם לנו לחשוש מהפרידה מהזהב – אותו זהב בו לא עשינו שימוש שנים רבות. הכינו את עצמכם נפשית לפרידה מהזהב ופגישה עם הכסף המזומן, על מנת שלא תחמיצו ותפספסו את ההזדמנות המצוינת.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט