משכון זהב במזומן

משכון זהב במזומן הופך במרוצת השנים לנפוץ ופופולארי יותר, כשם שישנה הבנה בצורך תזרים מזומנים באופן מיידי, עקב המצב הכלכלי המתנדנד בעולמנו. ערך הזהב מתנדנד גם הוא אך לעד יהיה גבוה ומשתלם כאשר נחשוב על אפשרות למישכון.

יתרון משכון הזהב על תוכנית חיסכון

נרשמת לכל אורך השנים עלייה במכירת הזהב הפרטי בשל העובדה כי רוב האנשים יעדיפו לחסוך את הריבית בעת שבירת תוכנית החיסכון שלעיתים יכולה לעמוד על לא פחות משלושים וחמישה אחוזים. משכון של זהב במזומן יעניק לכם סכום נכבד באופן מידי במקום לחכות זמן רב לסכום חיסכון סביר.

יתרון משכון הזהב על שוק ההלוואות

במקום לעבור תהליך מפרך וארוך לקבלת הלוואה בתנאים של הבנק בלבד, כאן אתם קובעים בעצמכם את התנאים. אין צורך בניכויים וריביות, אלא פשוט לקחת את הכסף באופן מידי ובמזומן, בתהליך קצר ופשוט מאוד. ולהבדיל מתהליך החזרת הכסף בהלוואות, במישכון זהב במזומן תוכלו לפדות את הזהב שברשותכם בזמן שנוח לכם ובקצב שהקצבתם לעצמכם לגייס את הכסף חזרה.

איזה זהב ניתן למשכן?

במשכון זהב במזומן ניתן למשכן תכשיטי זהב חדשים וישנים, זהב ישן, זהב שבור, מטילי זהב, מטבעות זהב, שעוני זהב וכל חפץ בעל זהב שבביתכם. מכיוון שמדובר במשכון, אין צורך להתלבט מה סנטימנטלי לכם יותר, מכיוון שהפרידה מתכשיט הזהב הוא זמני, לעומת במכירת זהב. פתרון זה נוצר במיוחד להקלה על אותם אנשים המתקשים להיפרד מחפצים סמליים אך הצורך במזומנים לוחץ עליהם לעשות זאת.

מה הם המצבים בהם כדאי להחליט למשכן?

גם במכירה של זהב במזומן וגם במישכון של זהב במזומן הנסיבות יהיו בדרך כלל על רקע כלכלי ירוד כמו רצון לסגור את תשלומי המשכנתא האחרונים או סגירת החובות והמינוס בחשבון הבנק. לעומת במכירה אשר לעיתים גם נעשית בשל אי שימוש בתכשיטי הזהב, הכסף והיהלומים ולעיתים יהיו גם למטרות רווח והנאה, המשכון הוא פתרון זמני ולא יהיה בדרך כלל למותרות כשם שבמשכון יש רצון לקנות בחזרה את הפריט. ובכל זאת, משכון לעיתים יהיה גם לשם מטרות אלו.

ביצוע עסקת משכון של זהב במזומן

בכל בורסה, סוחר או חברה הסוחרת במשכון ומכירה של תכשיטים, כסף וזהב ניתן למכור את הזהב שברשותכם. תיעשה בדיקה של שווי הזהב מטעם החברה ולאחר מכן תועלה בפניכם הצעת מחיר. לאחר הסכמה ביניכם לבין הקונה על סכום התשלום, תתבצע הקניה ובאופן מידי תתקבל לידכם חבילה של מזומנים.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט