משכון זהב בריבית נמוכה

איך לבצע עסקת משכון זהב בריבית נמוכה

מה קורה שהצורך במזומן והאהבה לתכשיטים מתנגשים אחד בשני? ובכן, אין צורך להטיל מטבע, אלא כיום תוכלו פשוט למשכן את הזהב שלכם בריבית נמוכה ונוחה מאוד. כך תרוויחו מכל הצדדים – גם תרוויחו כסף במהירות וללא מאמץ, וגם הפרידה מהתכשיטים תהיה זמנית עד לרגע שתוכלו להחזיר את הכסף ולקחת אותם בחזרה. בנוסף,  מלבד משכון של זהב בריבית נמוכה, לא תצטרכו לעמוד בהגבלות ובתנאים המחייבים של ההלוואות מהבנקים, ולא תצטרכו לקחת עבודה שנייה או לחלטר מהצד על מנת להשיג מקור כספי במקרה חירום.

למה הכוונה במשכון זהב בריבית נמוכה?

חברות התכשיטים וחברות הבורסה מוכנות לשמור לכם על התכשיטים תמורת מזומן, אך כמובן בשל שמדובר כאן בשמירה ועסק שצריך להרוויח את לחמו, תצטרכו לשלם על כך. עם זאת, מדובר על עמלה קטנה מאוד, שכן אין זה עיסוקן העיקרי של חברות אלו. כשמדברים על משכון זהב בריבית נמוכה מדברים על כמה דברים: ישנן חברות שלא ייקחו ריבית מסוימת על פי שווי התכשיט, אלא למשל על סכום שנקבע מראש על משכון, בהתאם לתנאים מסוימים הנקבעים גם כן על ידה. וכשכן מדברים באמת על ריבית, יהיה זה כאחוז מסוים משווי התכשיט לאחר הערכתו. גם לקיחת הריבית משתנה בהתאם למקום, כאשר חלק יגבו זאת מראש וחלק בתום התקופה.

כיצד מתנהל תהליך המשכון?

כאשר קבעתם פגישה באחת מהחברות העוסקות במשכון זהב, תתבצע בדיקה והערכה של שווי התכשיטים ופריטי הזהב שהבאתם, כאשר כמובן תהיו נוכחים בעת בדיקה זו. לאחר מכן, תובא בפניכם הצעת המחיר, אשר נתונה למשא ומתן, וכך גם הריבית. שוב, מדובר על משכון זהב בריבית נמוכה, שכן זהו האינטרס של חברות אלו. זאת למשל לעומת הלוואות, אשר מלבד התנאים המגבילים בבקשת הלוואה, העמלות והריביות גבוהות פי כמה וכמה. אם ולאחר שהסכמתם לעסקה, תקבלו כסף מזומן במקום, כאשר תוכלו בכל עת לבוא ולקבל את התכשיטים בחזרה.

היכן נוכל למשכן זהב בריבית נמוכה?

יש לשים לב כי אמנם במשכון זהב הריבית נמוכה מזו של הבנקים, אך לא תמיד המצב הוא כך ויש לדעת היכן למשכן. לכן ההמלצה היא למשכן בחברה הרשומה בבורסה לתכשיטים, שכן תוכלו ליהנות משקיפות מלאה, מה שאומר שתדעו מראש את גובה הריבית הנלקחת, וכן תוכלו לדעת האם היא על פי התקנות של המפקח על המטבע. אם הלכתם לחברה מסוימת שהציעה לכם סכום מסוים ללא פירוט החישוב, לא תוכלו לדעת מה חלקה של הריבית בהצעת מחיר זו, ולא מעט נפלו בפח ממקומות כאלו.

מדוע נמשכן ולא נמכור?

ללא ספק כדאי למכור אם אין לכם צורך ותועלת בתכשיטי הזהב שלכם, במיוחד אם מדובר על תכשיט פגום. אך אם מדובר על תכשיט היקר ללבכם, כדאי לנצל את הריבית הנמוכה במשכון זהב ולעזור לעצמכם כספית.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט