מכירת זהב בבורסה

כל הנוצץ זהב

תכשיט זהב הוא ללא ספק מתנה מושלמת לכל אישה. מי מאיתנו לא צברה כמויות רבות של תכשיטי זהב ויהלומים במהלך השנים, עד כדי כך שאין אנו זוכרות היכן הם? מי מאיתנו, הגברים, לא מצא את עצמו מדי שנה נוסע לחנות תכשיטים לקנות תכשיט לבת הזוג לרגל יום נישואים או יום הולדת? אכן, זהב תמיד יהיה הנחשק והפופולארי ביותר, גם בתעשייה הגדולה לשימושיו האחרים. הזהב למי שאינו יודע, נסחר והיה מבוקש מאוד גם בימים קדומים, בעיקר בצורתו הטבעית.

מכירת זהב בבורסה – למי זה מתאים?

אם יש ברשותכם תכשיטי זהב שאינם בשימוש, כאלו שאין לכם קשר רגשי אליהם, תוכלו לעשות בהם שימוש יעיל ולמכור אותם לכל חברה שקונה וסוחרת בזהב. עם זאת, מוטב כי לא נתרוצץ בין צורפים וחנויות קטנות על מנת להיות בטוחים במכירה או על מנת לקבל הצעת מחיר אמינה והוגנת, אלא מומלץ מאוד למכור את הזהב בבורסה לתכשיטים. מכירת זה בבורסה מוכרת לתעשייה כבר שנים רבות ולקוחות פרטיים וגדולים נוהגים לעשות זאת לא מעט, שכן מדובר על מקום פופולארי ובטוח. לבורסה יש ניסיון רב בתחום, הן מבחינת מקצועיות, והן אפילו מבחינת אבטחה במקום.

חוששים מלהסתובב עם הזהב בחוץ?

אחד מהשירותים שרוב חברות הבורסה מציעות הוא שירות הגעה עד בית הלקוח. ישנם אנשים שאינם ששים לצאת עם שלל רב מסיבות ביטחוניות, ולכן באים לקראת הלקוח במקרה זה, בו נציג מקצועי מטעם החברה מגיע לביתו, מעריך את שוויו, ומבצע את העסקה במקום.

כיצד אוכל למצוא חברה המתמחה במכירת זהב בבורסה?

אתרי האינטרנט שוצפים חברות להן תוכלו למכור זהב בבורסה, ואת כל אלו נוכל למצוא בעזרת מנועי החיפוש. כמעט ואין חברה שאינה מחזיקה אתר אישי, בו תוכלו לקבל מידע על מכירת זהב בבורסה, וכן להשאיר פרטים ליצירת קשר לקביעת פגישה. כמו כן, באתרים אלו תוכלו למצוא פעמים רבות גם מידע על מכירת וקניית יהלומים, וכן להיעזר בכל מידע חיוני אחר, כמו למשל שער הזהב היומי.

אילו דברים מזהב אוכל למכור?

מכירת זהב בבורסה יכולה לכלול כל סוג של זהב – תכשיטים, מדליות, מטילי זהב, מטבעות ועוד. על כל פריט תוכלו לקבל כסף מזומן במקום, כאשר בדרך כלל מדובר על הצעות מחיר גבוהות בשוק שכן לזהב ערך גבוה ויציב מאוד כבר שנים רבות. כמו כן, חברות הבורסה מוכנות לשלם מחירים גבוהים שכן סיכוי רב כי הזהב הולך להתכה וייצור מחדש של תכשיטים, דבר המוזיל להן את עלויות חומרי הגלם ותיווך מגורמים חיצוניים.

ממי קונות בדרך כלל חברות הבורסה?

בעבר נהגו למכור זהב לבורסה בעיקר אנשים מהתחום כמו צורפים, יהלומנים, תכשיטנים ואף רופאי שיניים, אך כיום רוב החברות קונות גם מכלל הציבור הרחב שרוצה להפיק תועלת ולהרוויח מתכשיטים ללא שימוש או תכשיטים פגומים

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט