מכירת זהב – כיצד תוכלו להרוויח מזהב?

רבים מאיתנו מחזיקים בפריטים שונים העשויים זהב וזה הזמן לדעת כיצד תוכלו להרוויח מזהב שקיים בבעלותכם.

הזהב כחומר גלם

הזהב נחשב לאחד מחומרי הגלם השומרים על ערכם ושווים לאורך שנים ואשר מצוי אצל רבים מאיתנו בין היתר: תכשיטי זהב, פריטי יודאיקה המיוצרים מזהב, מטבעות זהב ישנים, שעוני זהב, כלי בית המיוצרים מזהב ועוד. במידה וגם אתם מחזיקים בבעלותכם פריטי זהב כאלו ואחרים, חשוב לנו שתדעו שתוכלו להמיר אותם לכסף מזומן במסגרת שירותי מכירת זהב המיועדת לכל אחד ואחת מכם המעוניינים למכור את הזהב העומד לרשותכם.

כיצד נקבע מחירו של הזהב אותו תהיו מעוניינים למכור?

מחירו של הזהב נקבע בהתאם למידת טוהר הזהב זאת אומרת, מחירו נקבע בהסתמך על הרכב החומרים מהם מיוצר אותה פריט זהב. יש לציין כי, למידת טוהר הזהב אנו משקללים את משקל פריט הזהב הנמצא בבעלותכם ואת נדירות הפריט וכך למעשה אנו קובעים את מחירו של הפריט. תהליך התמחור של פריט הזהב הנמצא בידכם מתבצע במסגרת שירות מכירת זהב המוצע לכם בבתי עסק שונים העוסקים ומתמחים בקנייה של פריטים מזהב, כאשר המחיר המוצע לכם נקבע תמיד בהתאם למחירו של מחיר הזהב העולמי ביום המכירה.

מכירה של זהב – למי היא מיועדת?

מכירת זהב מיועדת לכל אחד ואחת מכם המחזיק ברשותו פריטי זהב מסוגים שונים אותם אתם מעוניינים  להמיר לכסף מזומן ובאופן מיידי. באמצעות בתי העסק השונים העוסקים ומתמחים בעניין זה, תוכלו לקבל סכומי כסף לא קטנים תמורת פריטי הזהב אותם תמכרו וזאת לנוכח מחירו הגבוה של הזהב בהשוואה לסחורות וחומרי גלם אחרים. יש להדגיש כי תוכלו לקבל את סכומי הכסף (בהתאם לשווי הפריט) גם במסגרת הלוואה כספית כנגד משכון פריטי הזהב שבבעלותכם. בשני המקרים, מדובר בסכומי כסף מכובדים, עבור אילו מביניכם המחזיקים במלאי גדול של פריטים מזהב ובייחוד במקרים בהם מדובר בפריטים אשר יוצרו במלואם מזהב טהור.

לסיכום,

מכירת זהב הינו שירות מקצועי המאפשר לכם להנות ממכירתם של פריטי זהב שונים העומדים לרשותכם ותמורתם לקבל כסף מזומן ביד ובאופן מיידי!

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט