שירותי מכירת כלי כסף – מה חשוב לדעת?

כל אחד ואחת מביניכם המחזיק ברשותו כלי כסף ישנים מכל סוג ובכל סדר גודל, יכול ליהנות משירותי מכירת כלי כסף ולמעשה להמיר את פריטי כלי הכסף הישנים בכסף חדש ובמזומן. בשורות הבאות נציג בפניכם מידע כללי אודות השירות ויתרונותיו במרכז ליהלומים.

שירותי מכירת כלי כסף – מה חשוב לדעת?

שירותי מכירת כלי כסף במרכז ליהלומים הינו שירות ייעודי המאפשר לכם להמיר את פריטי כלי הכסף הישנים העומדים לרשותכם תמורת כסף מזומן בהתאם להערכת השווי המדויקת של פריטי הכסף השונים. במסגרת השירות תוכלו למכור לנו את כל פריטי הכסף העומדים לרשותכם, החל ממערכות סכו"ם (מלא או חלקי), דרך מוצרי יודאיקה שונים מכסף כגון: פמוטים, חנוכיות וכדומה ועד לכלי נוי ופריטים נוספים המיוצרים מכסף טהור.

חישוב כספי של שווי כלי הכסף – כיצד?

לצורך המרת כלי הכסף הישנים העומדים לרשותכם לכסף חדש ובמזומן, אנחנו במרכז ליהלומים מקיימים את  השירות באמצעות תהליך הערכת שווי קפדני ומקצועי של פריטי כלי הכסף השונים אותם תרצו למכור לנו. במסגרת התהליך אנו מקיימים בדיקת טוהר הכסף ומסווגים את כלי הכסף השונים על פי סוגם ושקילתם. לאחר מכך, ממצאי הבדיקה משמשים אותנו לצורך שקלול מחיר הכסף העולמי וכך אנו מבצעים חישוב מדויק של הערכת שווי לכלי הכסף השונים העומדים לרשותכם. חשוב לנו שתדעו שבדיקת הערכת השווי המיושמת על ידינו מתבצעת על ידי צוות מומחים בעלי ניסיון רב שנים בתחום.

יתרונות השירות במרכז ליהלומים

שירותי מכירת כלי כסף אומנם מוצעים לכם במקומות שונים העוסקים בנושא אך רק במרכז ליהלומים תוכלו ליהנות ממספר יתרונות שירות מובהקים לאורך כל התהליך כגון:

  • 50 שנות ניסיון במתן שירותי קניה, מכירה ומשכון של כלי כסף, זהב ויהלומים
  • הצעת מכירה/קנייה אטרקטיבית
  • שירותי בדיקת הערכת שווי  ובדיקת שמאות בחינם
  • דיסקרטיות מלאה לאורך כך התהליך
  • אפשרות למשכון כלי הכסף תמורת הלוואה כספית במזומן
  • סגירת עסקה במסגרת הסכם רשמי המפרט בתוכו את תנאי העסקה

לסיכום, אם אתם מעוניינים בעסקאות מכירה של כלי כסף ישנים, המומחים, במרכז ליהלומים ישמחו לספק לכם שירות זה. בהצלחה!

מאמר נוסף שלנו על איך למכור כלי כסף בצורה נכונה ולאן פונים:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט