מכירת כלי כסף ישנים

מכירת כלי כסף ישנים – ענין של אופנה

כי פעם כלי כסף על השולחן היו סימן של יוקרה ומעמד אבל היום, חלקם הגדול נותר ארוז בקופסאות והוא מונח ללא שימוש. גם הצמיד ההוא, העבה, שכמעט ולא ניתן להתאים אליו בגד, גם הוא מונח במגירת התכשיטים ורק הזכרונות שהוא מעורר מגיחים לעתים מן המגירה ומוצאים איזשהו מקום. כאן אנו מציעים לערוך מכירה של כלי הכסף הישנים וליהנות מן המזומן שהם יכולים להוות.

כללים של מכירת כלי כסף ישנים

קודם כל, נשאלת השאלה האם מדובר בכלים מכסף אמיתי והבדיקה פשוטה. ככל שהכלי שלם אזי תמצאו סימן חקוק בו. הסימן הלונדוני, למשל, הוא ראש של נמר, הסימן השבדי הוא שלושה כתרים, בצרפת זוהי מן צפור וכן הלאה. סימן בינלאומי לכסף טהור הוא מספר בין שתי כפות מאזניים כשהמספר מציין את אחוזי הכסף שבכלי. בארץ, אגב, הסימון הוא בצורת שלושה רימונים ולידם מספר.

ביצוע מכירת כלי כסף במקום מורשה

המספר מורכב משלוש ספרות ואם הן 900, למשל, אזי בכלי יש 90% כסף. בכל כלי כסף בעולם יש גם מתכות בנוסף לכסף כי הכסף לבדו הוא רך מדי מכדי להיות כלי או תכשיט. כשמדובר בתכשיט ייתכנו גם 99% אחוזים של כסף אבל כאמור, כסף לבדו לא משמש בתעשיית התכשיטים והכלים. ככל שהמספר גבוה יותר כך הכסף טהור יותר. מכון התקנים הישראלי מאפשר בדיקות של כלי כסף ישנים למכירה. גם תכשיטים, אגב, אפשר לבדוק במכון והבדיקות הן ללא תשלום.

קונים כלי כסף ענתיקה

מכירת כלי כסף ישנים כוללת גם מדליות, מסגרת של תמונה, מזכרות שונות וכמובן גם כלי נגינה כמו סקסופון, למשל, שלפעמים הוכן מכסף, או חליל צד שעשוי כסף. הכסף ממנו עשויים כל אלה נקרא פעמים רבות כסף סטרלינג והמטבע פאונד האנגלי נקרא כך כיוון שמשקלו של הכסף במטבע המקורי היה פאונד אחד.

ביצוע מכירה של כלי כסף

אחרי שהחלטתם על המכירה של כלי הכסף הישנים שלכם, מצאו כתובת טובה לעיסקה הזו וכאן מומלץ לגשת רק אל החברות שבבורסה ליהלומים כי עלינו תוכלו לסמוך. קודם כל תקבלו הסבר מלא על הכלים שברשותכם, ובנוסף, תקבלו מאתנו את המחיר האמיתי שלהם. כחברה עם מוניטין חשוב לנו לשמור עליו ולכן אנחנו מחוייבים לאמינות. לפני המכירה של כלי הכסף הישנים שלכם נבדוק אותם ונשקול אותם ואתם תדעו שהצעת המחיר שניתן לכם הוכנה בהגינות, כשהיא כפופה לכל חוק ואחרי המכירה תדעו שעשיתם עיסקה מוגנת, חוקית וראויה. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט