משכון יהלומים כהלוואה

משכון יהלומים כהלוואה – האם חשבתם על זה פעם?

 במדינה בה המיתון הכלכלי יכול להשפיע על חלקנו בצורה קשה יותר מאחרים, נצטרך להיעזר בגורמים חיצוניים למקור כספי כמו הלוואות מההורים או הלוואות מהבנק. אחרים, אף יחפשו עבודה נוספת, קבועה או זמנית. עוד דרך נוספת להכנסה היא מכירת חפצים אישיים כמו תכשיטים, מכשירי סלולארי ופרטי נוי שאין לנו צורך בהם. אך ישנה עוד דרך אחת שלא כולם יודעים עליה והיא משכון יהלומים כהלוואה. כאן לא תצטרכו להיפרד משום דבר היקר לכם, להרוויח כסף מהיר ומיידי, ולקבל אותם בחזרה בכל עת שתרצו.

Selling diamonds for cash

מה הכוונה במשכון?

 למי שאינו מכיר את המושג, או אינו מכיר את התהליך, משכון הוא מצב בו אתה מעביר פריט מסוים בבעלותך לבעלותו של מישהו אחר, באופן זמני. כולנו מכירים זאת בעיקר בתחום המשכנתא, רק שכאן מדובר בתהליך קל, מהיר ושאינו דורש תנאים ומחויבויות גדולות לאורך שנים. תמורת המשכון, תקבל סכום כסף מסוים, וכאשר תרצה לקחת את חפציך חזרה, תצטרך להחזיר סכום מסוים הכולל את הסכום אותו קיבלת על היהלומים וכן תוספת על השירות עליה סיכמתם מראש.

 אילו יהלומים אוכל למשכן?

 תוכלו למשכן יהלומים כהלוואה מכל סוג. אצל רובנו יהיה מדובר בתכשיטים המשובצים יהלומים לרבות שרשראות, שעונים, צמידים וטבעות. חפצים אחרים העשויים יהלומים יתקבלו גם כן בברכה, ואף תוכלו להרוויח יותר בהתאם למתכת ממנו עשוי התכשיט, כמו למשל זהב או כסף, כאשר כמובן על זהב תרוויחו יותר מהמשכון.

 משכון יהלומים כהלוואה – לא עדיף למכור?

 משכון יהלומים כהלוואה מתאים ללא ספק למי שמחפש שיטת הלוואה שונה, כזו שוודאי לא תגביל אתכם ולא תגרום לכם להרגיש מחויבים, בעיקר כאשר מדובר על גופים פיננסיים. עם זאת, כן תוכלו ואף מומלץ למכור באם אין לכם צורך ביהלומים ובשאר התכשיטים האחרים שבביתכם. אז מתי לא מוכרים? כאשר אנו עדיין משתמשים ביהלומים אלו או כאשר יש לנו קשר סמלי ורגשי אליהם, גם אם מדובר על תכשיטי יהלומים שנשמרים בקופסא בבית. כדי למנוע מקרים של חרטות, עדיף שמשכון היהלומים ייעשה כהלוואה, לפחות בשלב הראשוני.

 הלוואה לכל מטרה

 כיום כבר מדובר בסיסמא קבועה של הבנקים, אך במשכון יהלומים כהלוואה אכן כך. אף אחד לא ישאל אתכם שאלות, לא יציב לכם תנאים והגבלות, אלא רק יעריך את שווי הפריטים, ויציג בפניכם את הסכום שהוא מוכן לתת עליהם. להבדיל מהבנק ממנו תחששו כי לא יאשר את ההלוואה, שגם תילקח על חשבון המסגרת שלכם, כאן תקבלו את הכסף מייד, בקלות ובמזומן, לכל מטרה שתרצו, אפילו אם לא מדובר דווקא על מצב כספי ירוד אלא לחופשה או מכונית.

 היכן אוכל למשכן את התכשיטים שלי?

 אם אתם מעוניינים למשכן את היהלומים שלכם כהלוואה, תוכלו לחפש באינטרנט ובמדריכי הטלפונים בתי עסק הסוחרים בבורסה, חנויות תכשיטים וכל בית עסק אחר.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט