מכירת כלי כסף ענתיקה

כלי כסף ישנים

כמה כלים מכסף אתם מחזיקים בבית? כשמדברים על כלי כסף אין הכוונה דווקא לחפצים כמו מגשים או מדליות, אלא אפילו למסגרות תמונה שקניתם בעבר, מזכרות ואף כלי נגינה. כמעט ואין בית שאין בו לפחות חפץ אחד מכסף, וישנם בתים אשר זהו סגנון הקישוט המועדף עליהם. רוב האנשים למשל אוהבים כלי כסף ישנים, שכן זה מסמל אותנטיות, יוקרה, או סמל לאדם/תקופה מסוימת. השימוש הנוסף בכסף, יהיה בדרך כלל כתכשיטים, אותם נמצא בכמויות גדולות יותר, בעיקר אם ישנן נשים בבית. אך אם אין לכם שימוש בכלי כסף ישנים, כיום פופולארי מאוד למכור כלי כסף ענתיקה.

ערכו של הכסף

אם החלטתם ללכת על מכירת כלי כסף ענתיקה, כדאי שתבדקו את ערכם או אם בכלל הם אכן עשויים מכסף אמיתי, שכן ישנם חיקויים מאוד טובים בשוק כבר מימים קדומים מאוד. ישנם כמה סימנים, כאשר ישנם סימנים למדינות מסוימות, וכן סימנים בינלאומיים. הסימן המקובל בישראל לצורך העניין הוא שלושה רימונים לצדם מספר, שהוא בעצם המספר המסמן את אחוז הכסף. תוכלו לבדוק זאת בעצמכם, ולהיעזר באינטרנט באם הסימן אינו מוכר לכם. בנוסף לבדיקה העצמית, תוכלו להיעזר במומחה, כך שתסירו ספק וגם תוכלו לדעת מה ערכו של הכלי שבידכם.

 מכירת כלי כסף ענתיקה במזומן

 לרוב אין אנו עושים שימוש בכלי הכסף הישנים, זאת לעומת בעבר שנהגו לאכול עם כלים וסכו"ם מכסף. לכן, תוכלו להפיק מהם תועלת טובה יותר ולפנות את המקום בארון, ולמכור כלי כסף ענתיקה תמורת מזומן. מדובר על תהליך מהיר ומיידי, ללא מחויבויות או הגבלות מסוימות.

 איך מוכרים כלי כסף ענתיקה?

 מכירת כלי כסף ענתיקה הינו תהליך פשוט ומהיר. כל שיש לכם לעשות הוא לאסוף את הכלים מכסף שאינם בשימוש, ולפנות לאחד מבתי העסק המתמחים בכך. נציג מטעם החברה יבדוק כי אכן מדובר בכסף אמיתי וכן יעריך את שווים. תוכלו לנהל משא ומתן על המחיר המוצע, וכבר כמה רגעים אחר כך ליהנות מכסף מזומן.

 היכן אוכל למכור כלי כסף ענתיקה?

 ברחבי הארץ עסקים רבים המתמחים בקניית מתכות מלקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. תוכלו לחפש באינטרנט או לקבל המלצה על מקום בו תוכלו למכור את כלי הכסף הענתיקות שלכם, ולגשת אליו כבר באותו יום. תוכלו לברר גם בחנויות התכשיטים ובחברות הבורסה המוכרות, ולשאול את כל השאלות שיש לכם כבר בטלפון או באתרי האינטרנט שלהן.

 מכירת כלי כסף ענתיקה מהבית

 מכירת כלי כסף ענתיקה יכולה להיעשות ישירות מהבית שלכם, בנוחות שלכם ובזמנים שלכם. חברות רבות מעניקות שירות הגעה עד הבית עם נציג מקצועי מטעם החברה, בתשלום נוסף ולעתים אף בחינם. אפשרות זו טובה לאלו שמסיבות שונות אינם יכולים לצאת מביתם, או מסיבות של נוחות בלבד. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט