שלבים במשכון זהב

החליטו מהם הפריטים:

החליטו מהם הפריטים אשר אין סיכוי שתוכלו להיפרד מהם ועלות ההלוואה כדאית בכל מחיר על מנת לשמור את הפריטים בעלי הערך הסנטימנטלי על מנת לצאת מהלחץ הכספי אשר גרם לכם להזדקק להלוואה מסוג זה מלכתחילה.

בצעו בדיקת מקיפה על בעלי מקצוע בתחום:

בעידן של היום ניתן לחפש בקלות כל בעל מקצוע ולהתרשם ממנו אונליין כאשר ישנם אתרים שתכליתם היא חוות דעת על אנשי מקצוע מתחומים שונים ולכן כאשר ברצונכם במשכון זהב הסתכלו היטב במנועי חיפוש ובחרו בקפידה את בעל המקצוע אשר בידיו אתם הולכים להפקיד את חפציכם היקרים מכל, ישנם מספר נקודות שכדאי להתמקד בהם בבחירת בעל מקצוע והם מיקום המשרד כלומר, היכן בעל המקצוע נמצא האם הוא נמצא בחנות תכשיטים קטנה שיכולה להסגר ולהעלם יחד עם חפציכם או שמדובר במשרד יהלומים בבורסה ברמת גן לדוגמא, מעבר לכך ישנם אנשים מקצוע שעוסקים במכירת זהב מבית לבית כאשר הם רוכשים זהב מאנשים פרטיים ועוסקים גם במשכון זהב ישן מאלו יש צורך מיוחד להתרחק מכיוון שאין "בית" אמיתי שאליו ניתן תמיד לחזור בכל טענה או בעיה כלשהי.

הערכת שווי התכשיטים:

לאחר שחיפשתם אחר בעל מקצוע אמין למשכון זהב כעת הגיע הזמן להגיע לבית העסק לשם הערכת הפריטים יקרי הערך שלכם והגיע הזמן לתת את המושכות לבעל המקצוע מבחירתכם שעבר את כל המבחנים הנדרשים ולאחר חיפוש מקיף באינטרנט נמצא כבעל מקצוע ללא רבב.

במשכון זהב, יהלומים, כלי כסף וכו' לרוב נהוג לקבל כ 30% פחות מהערך האמיתי של הפריטים כמרווח בטחון של בעל המקצוע למקרה ולא תוכלו לשוב ולשלם לו את שכרו אך אם אתם יודעים כי מדובר בלחץ זמני של מזומנים זה לא חשוב מכיוון שהפריטים ניתנים כערבון בלבד ויוחזרו לכם לכן אין לזה חשיבות אמיתית.

חוזה עבור המשכון:

במשכון זהב ודברי ערך ישנה חשיבות שיהיה חוזה מסודר וברור ובו כל תנאי המשכון כגון ריביות, תנאי החזר, מי רשאי למשוך את המשכון וכו, ייחסו חשיבות גדולה לחוזה מסוג זה מכיוון שבעל מקצוע חאפר שמשאיר את פרטי העסקה מעורפלים יכול להוות בעיה במקרה של כל סיבוך הכי קטן.

לסיכום:

ביצוע משכון זהב או כל פריט בעל ערך אחר הוא דבר פשוט מאוד ויעיל כאשר אין ברצונכם לקחת הלוואות מסורבלות עם חוזים לא ברורים וארוכים מהבנק אך כמו בכל דבר צריך להעשות בחוכמה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט