רווח ללא מאמץ – למכור זהב

מי מאתנו לא היה שמח לקבל סכום כסף מכובד, ללא מאמץ, תמורת מכירת חפצים שאין לנו בהם שימוש? אולי לפנות למכירת מטבעות זהב או תכשיטי זהב שאין בהם כל שימוש? התשובה הגורפת של כל בר דעת תהיה חיובית. כולנו היינו שמחים לעשות זאת. השאלה שנותרת פתוחה היא כיצד ניתן לעשות זאת, והאם זה באמת כל כך פשוט?

הזהב שלכם שווה הרבה כסף

אחת הדרכים המקובלות בעולם לעשות זאת היא למכור זהב שאין בו שימוש. בארצות הברית כבר מוכר הטרנד ארוך השנים של "מסיבות זהב". במסיבות הזהב מתארגנים מספר חברים ,מזמינים מעריך שווי מקצועי מחברה מוסמכת – ובהם כל אחד מהחברים מבצע בקלות מכירת מטבעות זהב, תכשיטי זהב פגומים, מכירת יהלומים או כל חפץ אחר שעשוי מאותה מתכת יקרה.

מה המצב בישראל?

גם בישראל, ישנו מספר מצומצם של חברות אמינות המעסיקות מעריכי שווי מקצועיים. חברות אלה משלמות בכסף מזומן עבור חפצי הזהב הישנים שלכם. כמו כן, ישנן חברות דרכן ניתן לבצע מכירת יהלומים. מכירת זהב ישן מאפשרת לכל אדם לקבל כסף זמין ללא מאמץ, כיוון שהחברה מעניקה שירות של מעריך שווי המגיע עד לביתכם. כך נחסכת מכם הטרחה והסכנה הכרוכה בהגעה לחנות תוך החזקת חפצי הזהב שלכם.

איזה חפצים ניתן למכור?

החברות המוסמכות מתעניינות בכל חפץ שלכם המכיל זהב או יהלומים, אך את הרווח הגדול ביותר ניתן לעשות כאשר מבצעים עסקת מכירת מטבעות זהב. נכון להיום, ערכם של מטבעות העשויים זהב טהור כפול ומכופל משווי המקורי. רבים הסיפורים על אנשים שנזקקו לסכום של כמה אלפי שקלים כדי להשלים קנית רכב או כל הוצאה חד פעמית אחרת, והשיגו את הסכום על ידי מכירת זהב ישן ומטבעות זהב בקלות רבה, מבלי לצאת מפתח הבית.

חשוב לדעת

רצוי כי תבדקו את טוהר הזהב (עד 24 קראט) או מטבעות הזהב שברשותכם, בטרם תפנו להזמנת מעריך שווי. השפעה חשובה נוספת יש למדינה בה יוצר התכשיט או המטבע. אם אינכם יכולים לוודא את הפרטים הנ"ל, מעריך שווי מקצועי יעשה זאת עבורכם. כדי להימנע מאי נעימות הקפידו ליצור קשר רק עם חברות מוסמכות ואמינות לביצוע העסקה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט