קניית כלי כסף – מי מבצע קניית כלי כסף

בבתים רבים בישראל קיים מחסן בו מאוחסנים פריטים רבים, ביניהם פריטים בעלי ערך, כמו למשל כלי כסף מסוגים שונים, בהם לא משתמשים זה שנים. אם גם אתם מעוניינים  להפוך חפצים חסרי שימוש לכסף מזומן, הישארו עימנו וגלו כיצד חברה המציעה קניית כלי כסף יכולה לשרת אתכם באופן הטוב ביותר. מכירת כלי כסף – כל מה שצריך לדעת…

קניית כלי כסף – מה אפשר לקנות מכם?

פריטים רבים מכילים כסף. פמוטים מהודרים הם דוגמה מצוינת לכך, כלי יודאיקה שונים עשויים כסף (בעיקר חנוכיות ובתי מזוזה), מטבעות כסף ישנים, תכשיטי כסף נמכרים לעיתים קרובות וגם מכלי הגשה ומערכות סכו"ם אפשר להרוויח כסף. כך שאם יש לכם כלי שאתם חושבים שהוא עשוי מכסף, ההמלצה היא לא להסס ולפנות אל מומחים בתחום קניית כלי כסף.

מכירת כלי כסף – מה חשוב לדעת?

ישנן מספר נקודות חשובות שכדאי לדעת לפני מעמד מכירת כלי כסף. ריכזנו עבורכם את החשובים ביותר:

  • האלמנט המשפיע ביותר על שווי הפריט שברשותכם הוא אחוז הכסף ממנו. את זה תוכלו לגלות באמצעות מספר תלת-ספרתי המוטבע על הפריט, ואשר מציין את השיעור היחסי של הכסף. לדוגמה – 600 מציין 60%, 750 – 75% וכדומה. כמה שיותר – יותר טוב.
  • גם למשקל הכללי חשיבות גבוהה. ככל שיותר כבד – יותר שווה. יחד עם זאת, חשיבות המשקל פחותה לעומת חשיבות המספר התלת ספרתי.
  • נקודה נוספת שכדאי לברר לפני פנייה אל אותו מומחה שמציע שירות קניית כלי כסף היא כמה הפריט שברותכם נדיר ומבוקש. ישנם פריטים שייראו לכם חסרי משמעות, אך ליודעי דבר ואספנים זה עשוי להיות יקר מזהב טהור…

קניית כלי כסף מכם – התהליך

על מנת להוציא תהליך של מכירת כלי כסף לפועל, יש לקבוע פגישה מבעוד מועד. אורך הפגישה נע בין 20 ל-40 דקות. במהלך הפגישה, תיערך הערכה מדויקת של שווי הפריטים שלכם. ההערכה כוללת אלמנטים שונים, כמו מצב הפריט, תאריך הייצור שלו, איכות הכסף שבו, החומרים הנלווים ועוד. בגמר תהליך קניית כלי הכסף מכם, תוצע לכם הצעה אותה תוכלו לקבל במזומן בו במקום. בהצלחה!

5 טיפים שחייבים לדעת לפני עסקת קניית כלי כסף:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט