קניית יהלומים מהבורסה

קניית יהלומים בבורסה –גם יהלום שבור הוא יהלום

האם היהלום שבידך התעמעמם? האם הוא מונח בקופסה כי בעצם כבר לא כל כך כייף להסתכל עליו? יש דרך להפוך אותו להנאה בצורה של כסף. פשוט מזומן. עליך רק להביא את התכשיט או הכלי שהוא משובץ בו, להחנות את הרכב בבורסה לתכשיטים ולקבל מאתנו את השווי שלו. בכסף שתקבל תוכל לעתים לקנות יהלום אחר או פשוט לסגור ידך על השטרות שתקבל.

למכור יהלום

החנויות בבורסה לתכשיטים מבצעות קניה של יהלומים בבורסה באופן תדיר ואנחנו נשמח לעמוד שם גם לרשותך. ואגב, הדברים מופנים לגברים ונשים כאחד. מכירה של יהלום בטבעת יכולה להוות סגירת מעגל רומנטי ובמקרים אחרים היא יכולה להוות שחרור ממזכרת שנתקעה בגרון או במגירה.  קניית יהלומים בבורסה היא עיסקה כדאית גם ללקוח וגם לנו, כי אנחנו יכולים לשפץ את היהלום ואילו אתם יכולים להרוויח את הכסף ממנו ואחר כך לעיין היטב בקטלוגים שלנו, לבחור ולהזמין.

קניית יהלומים בבורסה – לא לגברים בלבד

בעבר היה תחום הסחר הזה שמור לגברים אבל היום אפשר לראות נשים מוכרות יהלומים ואנחנו, שקונים יהלומים בבורסה לתכשיטים, זוכים לתת להן שרות מצויין. קודם כל יש לנו תשובות לשאלות וייעוץ לגבי היהלום. לפעמים ליטוש נוסף יספיק כדי להחזיר ליהלום את הנצנוץ ההוא, שהגיע עם הנצנוץ בעיניים לפני אי-אילו שנים, ולפעמים אפשר לבצע בו תיקון. ואגב, ראינו כבר יהלומים שעברו תיקון ונמכרו כחדשים. היזהרו, בידקו היטב היכן אתם מוכרים ומי עושה אתכם עיסקה של קניית יהלומים בבורסה.

מכירת יהלומים בבורסה ליהלומים

כיוון שאנחנו חנות בבורסה לתכשיטים הרי שאנחנו כפופים לכל החוקים והתקנות שקשורים לקנייה של יהלומים בבורסה. החל ממתן המחיר ההוגן וכלה בבדיקה של היהלום. ואגב, יכול לקרות שאדם צופה ביהלום ורואה בו פגם אולם מדובר ביהלום תקין לגמרי רק שהוא עבר ליטוש אובאלי. לתופעה הזו אנחנו קוראים עניבת פרפר כיוון שהפגם נראה כמו עניבת פרפר שמשתקפת בתוך היהלום. הליך הבדיקה של היהלום מתבצע בכל קנייה של יהלומים בבורסה וכדאי אף כדאי לעשות אותה אצלנו, עם הגמולוג המומחה שלנו והמעבדה החדשנית.

מתי למכור יהלומים?

שוק היהלומים מושפע ממצב הכרייה בקצה אחד של השיקולים (או של העולם, כמו הודו, למשל) ומהחלטות בנקאיות בקצה השני של השיקולים (בארצות הברית ובאנגליה). לכן, קשה מאד ללקוח הפרטי לעקוב אחרי המועד בו כדאי לו למכור את היהלום שברשותו. קביעת מחיר ישר בין תנודות שוק היא התפקיד שלנו.  

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט