קניית יהלומים בבורסה

קניית יהלומים בבורסה וגם שם יש חברים כי יש סוחרים שהם חברים בבורסה ויש כאלה שהם לא. גם בין החברות השוכנות בבורסה, חלק חברות בה וחלק לא. ההמלצה שלנו היא לקנות יהלומים מהבורסה דווקא מחברה שהיא כן חברה בה, שכן אז, הסוחר יכול להיכנס אל אולם המסחר ולקנות עבורכם יהלום במחיר הכי פחות יקר שאפשר.  אולם המסחר הוא אחד משניים, כשבאחד נקנים יהלומים מלוטשים ובשני חומרי הגלם. כאמור, רק חבר בבורסה יכול להיכנס אל האולמות ולבצע בהם עיסקאות, לכן, כדאי לקנות יהלומים מהבורסה דרך מי שחבר בה.

קניית יהלומים מהבורסה בתקציב שקול

יש האומרים שלא לעבור את מחצית המשכורת הממוצעת של הקונה ויש האומרים דווקא לשלש את הסכום. מכל מקום, אפשר למצוא יהלום באלף או באלפיים שקל ואפשר לקנות יהלומים בבורסה כשכל אחד עולה מאה אלף שקל ואפילו מאה וחמישים אלף, כך שכל שנותר לקונה יהלומים מן הבורסה הוא לבחור את חלק התקציב שמתאים לו כרגע.

האם נשים משתתפות בקניית יהלומים מהבורסה?

מסתבר שכן ובכלל, נשים קונות לעצמן תכשיטים. הן מעדיפות, אגב, לקנות אבני חן על פני יהלומים בבורסה אבל בהחלט אפשר לראות נשים שבאות למכור ולקנות בבורסה לתכשיטים. קניית יהלומים מהבורסה היא כבר לא נחלתם של גברים וכבר אינה עניין לגברים בלבד. מה גם שאפשר למצוא במירשתת הצעות מחיר שונות ולקבל מושג מראש. מה שטוב לנשים שמעדיפות קניות מתוכננות.

צורת יהלום – כי בגט זה לא רק סנדוויץ'

ויש גם יהלום בגט. מדובר ביהלום מלבני, פחות מבוקש לטבעות אבל בהחלט מתאים לתליונים. החיתוך שלו הוא בקווים ארוכים, מה שמקנה לו בהירות גדולה. לידו אפשר למצוא את הטיפה, או את הדמעה, ובקנותך יהלום בבורסה תוכל לבקש ולמצוא גם את הכרית, למשל, יהלום בצורה כללית של ריבוע אבל עבה יותר, החיתוכים בו עמוקים והנצנוץ שלו שונה.

דע מה אתה קונה!

יש יהלום שייראה לעיניך איכותי אבל החיתוכים בו אינם איכותיים ואחרי מספר שנים מראהו הכללי יתחיל להתעמעם ואפילו להשחים. גמולוג מקצועי יידע לזהות מקרים כאלה מראש. זוהי עוד סיבה לבחור יהלום שעבר בדיקה מקצועית. הבדיקה יכולה להיעשות מול הלקוח והוא יכול לקבל הסברים במקום. גם בקנותך יהלום לצורך תכשיט תוכל לצפות בהכנתו לקראת השיבוץ בטבעת או בצמיד אבל, זה בתנאי שאתה קונה בחברה שמאפשרת את הביצוע במקום ולא שולחת את היהלומים לחנות תכשיטים. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט