קניית זהב למטרת רווח

קניית זהב למטרת רווח – הזהב שלך הוא העסק שלנו

כשהזהב שלך שבור או שחוק אזי יופיו אבד ולא נותר אלא למכור אותו. כצרכן, לא תוכל למכור אותו ישירות להתכה וכאן אנחנו עומדים לרשותך כי תוכל למכור אותו אצלנו ולנו יש את כל הכלים כדי לתת לך את המחיר הנכון. כך תוכל להיות בטוח שקיבלת בדיוק את המחיר שמתאים למוצר שלך. במקרים מסויימים נוכל אפילו לעצב אותו מחדש עבורך.

מזהב תמיד אפשר להרוויח

זהב שברשותך הוא תמיד הזדמנות לעשות כסף. מבחינתנו, קניית זהב למטרת רווח היא המקום בו אתה צריך מזומן ואנחנו נקנה ממך את הזהב כדי לספק לך את המזומן. מבחינתנו, מדובר בקניה שהיא למטרת רווח ומבחינתך מדובר במזומן מיידי.

זמן שווה כסף גם בענייני זהב

בבואך למכור זהב בדוק היטב היכן אתה מוכר אותו. לכאורה אתה יכול לפנות אל כל הצורפים בעיר ואל כל חנויות התכשיטים, לקבל הצעות מחיר של קניית זהב למטרת רווח, להשוות ביניהן ובינתיים, בכל פעם המוצר עובר בדיקה מחדש. בנוסף, תצטרך לשלם עבור הבדיקה. לעומת זאת, אצלנו תקבל את הצעת המחיר שמתאימה למחיר הזהב היומי והבדיקה של הזהב תתבצע במקום. באם תמכור לנו אזי הבדיקה היא כמובן ללא תשלום. זהו בדיוק הענין, מבחינתנו, הקנייה של הזהב ממך היא במטרה להרוויח כי אנחנו יכולים להתיך אותו מחדש. לכן מגיע לך מחיר טוב על הזהב שלך ואנחנו נוכל להרשות לעצמנו לתת לך מחיר כזה שהרי שוב, אנחנו קונים זהב כדי להרוויח.

לפנות מקום לחדש – ניקוי דיסק במדף המזכרות

יש זהב שהוא מזכרת יפה וטובה ויש זהב שהוא מזכרת מעיקה. לא תמיד מתחשק לנו לסחוב את מלחמת העולם השניה בסלון שלנו, למשל וכאן, תוכל לגייס לטובתך את כל חסידי הניו אייג', שיסבירו למה לא צריך לשמור דברים שאין בהם שימוש, כמו אנרגיות ישנות לעומת ברכה חדשה וכיוצא באלה סיבות למכור את הישן ולקוות לחדש. 

קנייה של זהב במטרת רווח לשני הצדדים

כשהלקוח מוכר זהב הוא מרוויח כי מחירו של הזהב מאז שנות השבעים עלה, למעט ירידות בודדות בשנות השמונים. לכן, ככל שהזהב שברשותך נרכש לפני אתמול, אתה מרוויח. בתנאי, כמובן, שקיבלת מחיר אמיתי ושהמוצר נשמר היטב. מאידך, המטרה שלנו להרוויח מכל קניית זהב מתגשמת כי הוא יותך ויימכר בשנית. עצם היותו מוצר שלא נגמר מאפשרת לנו לקנות ממך זהב למטרת רווח, ומאפשרת לך להרוויח מן המכירה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט