קניית זהב – למה זה כדאי ואיך זה עובד?

יש לכם זהב שאתם לא משתמשים בו? במאמר זה תכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם על קניית זהב ומכירתו!

קניית זהב

הזהב ששוכב

לכולנו יש זהב בצורה כזו או אחרת, שפשוט שוכב ללא שימוש. בין אם מדובר על תכשיטים שעוברים בירושה וממש לא מתאימים לשימוש מבחינה אופנתית ובין אם מדברים על מטבעות או מטילי זהב, שאי אפשר ללכת לקנות איתם בחנויות, הזהב היקר הזה הוא לא שימושי. למרות הערך הגבוה שלו.

הפתרון

אז נכון, שאתם יכולים לתת לזהב שלכם להמשיך לשכב ללא תועלת. אבל אתם גם יכולים להפוך אותו למועיל עבורכם בדרך מאוד פשוטה – מכירה שלו. מכירת זהב היא הדרך הטובה ביותר בשבילכם להרוויח מהזהב שאתם מחזיקים וסוף כל סוף ליהנות ממה שעבר עד אליכם במשך דורות.

המטרה של קניית זהב

אחרי שהבנו מהי המטרה של מכירת זהב, זהו הזמן להבין מהי המטרה של קניית זהב. כלומר, מהו האינטרס של הקונה. אם כן, קיימים שני אינטרסים עיקריים של קוני זהב. הראשון הוא התכה של הזהב כדי להשתמש בו שוב. לדוגמה, להפוך אותו לתכשיט מעוצב מחדש. האינטרס השני הוא מכירה חוזרת של הזהב למי שמעוניין להשתמש בזהב בעצמו למטרות השונות.

תהליך המכירה

סביר להניח, שהתהליך של מכירת זהב לא מוכר לכם. זאת, מפני שלא שומעים עליו בכל מקום. יחד עם זאת, הוא מתבצע כל הזמן ויש לו ביקוש רב. בין היתר, בזכות היותו מאוד פשוט. ראשית, יש לבחור את הקונה שתרצו למכור לו ועל נושא חשוב זה אנחנו נרחיב בהמשך. לאחר בחירת הקונה מתקיימת פגישה ובמהלכה תינתן לכם הצעת מחיר לאחר שקילה והערכת השווי של הזהב שאתם מעוניינים למכור. לאחר ההסכמה, הזהב מחליף ידיים ועובר אל הקונה ואילו הסכום שהוסכם עליו עובר אליכם בכסף מזומן.

בחירת קונה

כאמור, קניית זהב ומכירתו הוא תהליך משותף לשני צדדים ולכן, כאשר אתם מתכננים למכור את הזהב שלכם, בחירת הקונה היא חלק מאוד חשוב ומשמעותי. היות שכך, חשוב לבחור את הקונה בתבונה והכוונה היא לכך, שחשוב לבחור קונה אמין, שייתן לכם את הסכום המגיע לכם עבור הזהב שאתם מוכרים לו.

חישוב מחיר הזהב

אם אתם מתכננים למכור את הזהב שלכם חשוב שתדעו, שמחיר הזהב איננו קבוע מצד אחד ואיננו שרירותי מן הצד השני. כלומר, הוא מורכב משלושה פרמטרים, כשאחד מהם משתנה בכל יום. הפרמטרים הקבועים, הקובעים את המחיר הם משקל הזהב ומידת הטוהר שלו והפרמטר המשתנה הוא ערך הזהב בבורסה. היות שמניות משנות את ערכן בכל יום מסחר, כך גם לגבי ערך מניית הזהב ולכן, כדי לדעת מהו שווי הזהב שלכם, עליכם לבדוק אותו באותו יום מסחר, שבו אתם מתכננים לבצע עסקה של קניית זהב.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט