קניית זהב כהשקעה

קניית זהב למטרת רווח – ניירות שווי ערך

יש אפשרות לקנות זהב על הנייר, מבלי לקבל זהב אמיתי ביד. הניירות האלה נסחרים כאילו היו זהב. הבעיה היא שנתרבו הניירות שאין מאחוריהם זהב ממשי וקיים חשש שביום אחד כולם בבת אחת ירצו לפדות את הניירות במסגרת קניית זהב למטרת רווח ואז תהיה מן התפוצצות של בועה. מכל מקום, קניית זהב למטרת רווח אפשרית אפילו בצורת נייר ובינתיים, הניירות הללו נצמדים בערכם אל מחירי הזהב היומיים.

קונים זהב ומשקיעים

בקנותך זהב למטרה של רווח עליך לעקוב אחרי שוק הזהב היומי ומחיריו מתפרסמים פעמיים ביום. המחיר שמתפרסם בבורסה העולמית הוא המחיר שנקבע בשעת אחר הצהרים באנגליה, שאז נפתחת הבורסה בארצות הברית. וכן, מחירי הזהב נקבעים באנגליה. ברם, כאן נדרשים ממך סבלנות וזמן והרי את שניהם אין לך אז כאן אנחנו מציעים לך לחסוך גם זמן וגם סבלנות ולפנות אלינו. אתנו תוכל לעשות קניית זהב למטרת רווח בכל כמות ואצלנו תקבל את השער הנכון, עם פרמיה סבירה. ולגבי פרמיות, החברות שנמצאות בבורסה לתכשיטים תמיד שומרות על הלקוח והאינטרס הוא פשוט. כל חברה כמו שלנו לא תרשה לעצמה לפגום בשם הטוב שלה, גם לא תמורת רווח חד פעמי שהיא תעשה מול לקוח לכן, תוכלו להיות בטוחים שקיבלתם מחיר שמתאים לשווי הזהב מחד, ומתאים לפרמיה הגיונית שמגיעה לחברה מאידך.

קניית זהב כשהמטרה היא רווח

יש מדינות בהן אין מע"מ על זהב והפיתוי הזה מהווה שיקול לפיו כשמדובר בקניית זהב למטרת רווח, מתבצעת הקנייה בחוץ לארץ על ידי שותף. רכישות כאלו מתאימות רק למי שמבצע עסקים בחוץ לארץ ויש לו דרכים לגלגל את זה. לעומתו, הצרכן הפטריוטי ישאיר את כספיו כאן ויקנה זהב למטרת רווח כשהוא משלם מס ערך מוסף כנדרש. בסופו של דבר, גם מסים, יש בצדם רווח, גם אם הוא לא כספי. הפדיון של הזהב, אחרי שהשקעתם בו, יחושב לפי כדאיות של המס המשולם על ידכם באותה השנה.

קניית זהב על כל צורותיו

לקנות זהב למטרה של רווח יכולה להתבצע ישירות בבורסה לתכשיטים. קנייה פשוטה, רישום ואיחסון הזהב. יש איחסון בבורסה ויש בצידו עלות. גם הפרמיה קיימת והפרמיות מתפרסמות בין הסוחרים והלקוחות. מה שכן, בבואך למכור את הזהב שקנית למטרות רווח, המכירה תיעשה גם בבורסה ואז תוכל לצפות מראש את המחיר שתקבל. כמובן שמועד המכירה במקרים בהם קניית הזהב היתה למטרת רווח, ייקבע בהתאם לשערי הזהב באותו מועד.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט