קונים זהב ישן

מה זה זהב ישן?

הכוונה היא לזהב אשר נמצא ברשות אנשים פרטיים במשך מספר שנים והוא אינו בשימוש. למשל, תכשיטים ישנים מזהב, מדליות מזהב, מטבעות ישנים שכבר אינם בשימוש וכו'. כל חפצי הזהב הישנים האלה מוגדרים כזהב ישן – וחבל שכל תכליתם תהיה לצבור אבק בבית, במקום לקבל עבורם כסף מזומן.

מי יכול למכור זהב לחברות תכשיטים?

כל מי שברשותו חפצי זהב שהוא אינו משתמש בהם, כגון תכשיטים שכבר יצאו מהאופנה, או מטבעות שאינם בשימוש – יכול למצוא להם תועלת ולמכור אותם עבור כסף מזומן. מדובר בסוג של מיחזור – אשר הופך תכשיט ישן ולא אופנתי – לתכשיט חדש ונחשק.

מה מתבצע עם הזהב הישן?

חברות התכשיטים הן בתי עסק אשר קונים זהב ישן, ובדרך כלל הן מתיכות את הזהב הישן כדי ליצור איתו תכשיטים חדשים. כך, במקום תכשיט ישן ולא אופנתי שלא משתמשים בו – נוצר תכשיט חדש ויפה אשר יכול להיות אופנתי מאוד. הדרך היא פשוטה ביותר – קובעים פגישה עם נציג של חברת התכשיטים. הפגישה יכולה להתקיים בחנות התכשיטים אם זה נוח ללקוח, או בבית הלקוח, במידה והחברה מספקת שירות כזה עד הבית. אם כן, נציג של החברה יגיע לבית הלקוח, יעריך את שווי התכשיטים שם, ויקנה אותם במזומן על המקום.

האם ישנה התחייבות של בתי עסק אשר קונים זהב ישן?

לא, העסקה מתבצעת בלי התחייבות משני הצדדים. הצד המוכר לא חייב שום דבר לאחר שמכר את הזהב הישן, והחברה שקנתה את הזהב לא חייבת שום דבר לאחר הקניה. חשוב לזכור כי מדובר בעסקה בלתי הפיכה – ברגע שמוכרים זהב ישן, אין אפשרות לקבל את התכשיט או החפץ בחזרה. לכן, אם יש התלבטות בנושא, כדאי לפנות למישכון של חפצי זהב במקום מכירה שלהם. בכל מקרה, אפשר לקבל הצעת מחיר עבור הזהב הישן ולהחליט אם לבצע את העסקה או לפנות לקבלת הצעה נוספת ממקום אחר.

היתרונות שבמכירת זהב ישן

זהב הוא מתכת מיוחדת אשר לא מתקלקלת עם השנים, ושומרת על יופיה. לכן, ערך הזהב בדרך כלל נשמר יציב ואינו משתנה משנה לשנה. מדובר אם כן, במקור מצויין לכסף מזומן. כל אחד שיש בביתו זהב ישן שהוא אינו משתמש בו, יכול לקבל תמורתו סכום כסף נאה לכל שימוש אפשרי.

איפה כדאי למכור זהב ישן?

מקומות רבים קונים זהב ישן, אבל חשוב לשים לב שמדובר על מקום אמין וחוקי. לא כדאי להתפתות לאנשים פרטיים המציעים סכומי כסף גבוהים עבור הזהב, כי יתכן ומדובר בנוכלים. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להגיע לחברת תכשיטים מוכרת ובעלת מוניטין, כגון החברות שבבורסת התכשיטים. במקום כזה, בעל כתובת פיסית מוכרת וידועה, ובעל אבטחה טובה, אפשר לקבל עסקה משתלמת בלי סיכון. לא כדאי להקשיב לפרסומות מפוקפקות באינטרנט או בלוחות מודעות, אלא ללכת על המוכר והבטוח.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט