קונים זהב ישן במזומן

אם אתם מחפשים מקום אמין ומקצועי אשר יקנה מכם את הזהב הישן שברשותכם, ויעניק לכם מחיר גבוה בעבור אותו זהב, המרכז לזהב, אשר ממוקם בבורסה ברמת גן, הוא המקום אליו אתם צריכים לפנות. המרכז לזהב הינו מרכז של מומחים בתחום הזהב והיהלומים אשר מציעים לכם את המחיר הגבוה ביותר עבור הזהב שברשותכם ומאפשרים לכם ליהנות מקבלת הכסף במהירות, בקלות ובצורה בטוחה במיוחד. הכסף המזומן שתקבלו יכול לשמש אתכם לכל צורך שיש לכם, וכך אתם יכולים ליהנות מכסף מזומן מיידי ברגעים בהם אתם זקוקים לו ביותר, או בכלל, כשאתם מבינים כי הכסף יכול לשמש אתכם בצורה הרבה יותר טובה מאשר אותו זהב שאתם כבר לא משתמשים בו כלל.

כיצד נקבע השווי של הזהב?

המחיר העולמי של הזהב נקבע בבורסת ניו יורק. בכל יום נקבע שער הזהב על פי המדדים השונים, שער אשר לעיתים נמצא בירידה ולעיתים בעליה. יחד עם זאת, באופן כללי שער הזהב יציב יחסית ואף ניתן לומר כי הוא נמצא במגמת עלייה, מה שהופך את השווי שלו לגבוה יותר, בשל הסיכון הנמוך יותר הקיים בהשקעה ברכישה של זהב.

לקנות זהב ישן בשביל רווח

השער אשר נקבע על ידי הבורסה בניו יורק הינו שער הקובע את המחיר של אונקיית זהב טהור, 24 קראט, כאשר המשקל של אונקיית זהב הינו 31.1 גרם. לכן, אם רוצים לדעת את השווי של זהב יש לחלק את שער הזהב ב31.1 ולקבל את המחיר לגרם אחד של זהב. את המחיר הזה יש להכפיל במספר הגרמים של הזהב אשר נמצא ברשותכם.

ההשפעה של הדולר על מחיר הזהב

כאמור, שער הזהב נקבע בניו יורק ולכן כאשר קונים זהב ישן במזומן יש לבצע גם את ההמרה של הדולר לשקל. לכן, חישוב מחיר של זהב הינו חישוב שכדאי לתת למומחים לבצע, על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי השווי מוערך בצורה הנכונה והמדויקת ביותר וכי הצעת המחיר שאתם מקבלים עבור הזהב שברשותכם אכן מתאימה לשווי שלו בצורה הטובה ביותר.

שער הזהב הוא רק מחירון

המרכז לזהב קונים זהב ישן במזומן ומציעים לכם את המחיר הגבוה ביותר שתוכלו לקבל. עבורנו, שער הזהב הוא רק מחירון ואנו מציעים ללקוחות שלנו מחירים הרבה יותר משתלמים והרבה יותר כדאיים ממנו עבור הזהב שיש ברשותם. לכן, אם אתם זקוקים לכסף מזומן, מכירה של זהב ישן יכולה להיות האופציה הטובה ביותר עבורכם.

קונים זהב ישן במזומן

חשוב שתזכרו כי הזהב שומר על הערך שלו, ובאופן כללי הוא נמצא במגמת עלייה, דבר אשר מבטיח לכם כי במרבית המקרים הערך של הזהב יהיה גבוה יותר מאשר המחיר בו רכשתם אותו לפני שנים, בייחוד אם מדובר בזהב ישן במיוחד בן כמה עשרות שנים (כמו תכשיט שעבר בירושה וכדומה).

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט