קונים זהב בבורסה

קונים זהב בבורסה – מידע חשוב

מכירת זהב לחברות בבורסה לתכשיטים היא האופציה הטובה ביותר לכל מי שיש ברשותו תכשיטי זהב וחפצי זהב שאינם נמצאים בשימוש. הבורסה לתכשיטים היא מקום מוכר למכירת זהב כבר שנים רבות, מכיוון שהיא נחשבת לבטוחה ולבעלת ניסיון רב בתחום. האבטחה במקום היא מעולה, ההגעה לשם היא קלה, והמוניטין מצויין. לכן לא צריך להתרוצץ בין עסקים קטנים אשר קונים תכשיטים כדי למצוא את המחיר הטוב ביותר עבור תכשיטי הזהב הישנים – אפשר פשוט להגיע לבורסה לתכשיטים ולקבל את המחיר הטוב ביותר.

שירות ייחודי – הגעה לבית הלקוח

בתי עסק אשר קונים זהב בבורסה יכולים להציע שירות ייחודי של הגעה לבית הלקוח עבור קניית הזהב. מדובר באופציה שאינה קיימת בחברות התכשיטים הקטנות, והיא יכולה לחסוך כאב ראש רב למי שרוצה למכור את התכשיטים הישנים שלו. אם קיימים בבעלות אדם תכשיטי זהב רבים שאינו משתמש בהם וברצונו למכור אותם, הוא יכול לחשוש מלצאת איתם למסע ארוך מביתו לעבר הבורסה לתכשיטים, ולהסתכן שיגנבו אותם. הם הרי שווים כסף מזומן רב. לכן, השירות מציע לשלוח נציג מקצועי של חברת התכשיטים, אשר יגיע ישירות לבית הלקוח, יעריך את שווי התכשיטים שם, ויבצע את העסקה בביתו.

הבורסה לתכשיטים – באינטרנט

כיום לכל חברת תכשיטים קיים אתר אינטרנט, ולחברות בבורסה לתכשיטים ישנם אתרים מקצועיים ומועילים מאוד. ניתן למצוא בהם מידע אודות יצירת קשר עם החברה, מידע לגבי אופן מכירת תכשיטי זהב ישנים עבור מזומן, או לגבי עסקים אשר קונים זהב בבורסה, וניתן גם לקבוע פגישה עם החברה. גם מידע אחר אפשר למצוא שם, למשל מידע על מכירת יהלומים או כסף, וגם מידע על שער הזהב היומי המשתנה.

מה ניתן למכור לחברות בבורסה לתכשיטים?

כל סוג זהב ניתן למכור – בין אם מדובר בתכשיטי זהב ישנים שאינם נמצאים בשימוש, ובין אם מדובר על מטבעות זהב, מטילי זהב, מדליות זהב, וכו'. העסקה יכולה להתבצע על המקום, וניתן לקבל את המזומן עבור חפצי הזהב באופן מיידי. מחיר הזהב בשוק נשאר לרוב קבוע ויציב, והוא גבוה ביחס למתכות אחרות. זאת מפני שזהב שומר על ערכו לאורך השנים, בשונה מכסף למשל, אשר יכול להשחיר ולאבד מערכו. אפשר למצוא תועלת לתכשיט שכבר אינו בשימוש בכך שמוכרים אותו ומקבלים עבורו כסף מזומן.

מדוע חברות בבורסה לתכשיטים קונות זהב?

לרוב, חברות התכשיטים אשר קונות זהב ישן משתמשות בו לצורך התכה כדי שיוכלו לייצר באמצעותו תכשיטי זהב חדשים. הדבר חוסך להן את עלויות התיווך וקניית זהב כחומר גלם. לכן תכשיטים ישנים שאינם כבר בשימוש, או תכשיטים פגומים שלא ניתן לענוד אותם, יכולים למצוא את עצמם כתכשיט יפה ואופנתי בגלגול חדש. לכן יש ביקוש לזהב ישן. בתי עסק אשר קונים זהב בבורסה אינם קונים רק מאנשים פרטיים, אלא גם מאנשי מקצוע בתחום התכשיטים כגון צורפים ויהלומנים.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט