כך תבחרו קונה זהב משומש במזומן!

קונה זהב משומש במזומן

רוצים למכור פריטים מזהב משומש? כאן נסביר איך לבחור קונה זהב משומש במזומן!

המשמעות של מכירת זהב

בואו נתחיל מההתחלה. למה בכלל למכור זהב ומה זה אומר? ובכן, הזהב יכול להגיע בצורות שונות של פריטים. הצורה המוכרת ביותר היא תכשיטים מכל הסוגים כמו צמידים, שרשראות, טבעות וכן הלאה. יחד עם זאת, הוא גם יכול להגיע בצורת פריטים בלתי שימושיים בעליל כמו מטילים ומטבעות מזהב. במקרים אלו, אין מה לעשות עם הזהב המשומש והדרך היחידה ליהנות ממנו היא למכור אותו ואז ליהנות מהשווי הכספי שלו.

אופן מכירת הזהב

מכירה של זהב משומש מתבצעת באופן הזה: תחילה, עליכם לבחור את קונה הזהב ועל שלב זה נרחיב בהמשך. לאחר מכן יש לקבוע פגישה, במהלכה תקבלו ממנו הצעת מחיר עבור הפריטים שאתם מציעים לו למכירה וכשתגיעו להסכמה לגבי הסכום, תעבירו אליו את הפריטים והוא ישלם לכם בכסף מזומן וייתן לכם מסמכים המתעדים את פרטי המכירה.

החשיבות של בחירת קונה זהב משומש

בחירה נבונה של קונה זהב משומש במזומן יכולה להשפיע משמעותית על שביעות הרצון שלכם מהמכירה. זאת, מפני מידת שביעות הרצון שלכם תלויה בעיקר בתחושת ההגינות מצד הקונה והתמורה ההוגנת שתקבלו ממנו עבור הפריטים שאתם מוכרים לו. למרות שמדובר על פריטים שאתם לא משתמשים בהם, אין להם תחליף ולא תוכלו למכור אותם פעמיים. לכן חשוב לבחור נכון ולהצליח כבר בפעם הראשונה.

אופן בחירת הקונה

אם אמרנו שלבחירת קונה הזהב יש משמעות גדולה, חשוב לדעת איך לעשות את זה! אם כן, אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת קונה זהב הוא האמינות שלו. כלומר, עליו להיות אדם הגון ומקצועי. זאת, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהוא מגיש לכם הצעת מחיר הוגנת עבור פריטי הזהב שלכם. כמו כן, היות שעליכם להיפגש כדי לבצע את המכירה בפועל, רצוי שיהיה קרוב לסביבת המגורים או העבודה שלכם ויהיה נגיש עבורכם.

קבלו מאתנו טיפ

רובנו לא יודעים איך מתבצעת הערכת שווי של פריטים מזהב ולכן חשוב לנו לתת לכם טיפ, בעזרתו תוכלו לקבל הערכה גסה של שווי הפריטים שאתם מעוניינים למכור עוד לפני שאתם בכלל יוצאים מהבית:

בדקו מהו משקל הזהב ומהי מידת הטוהר שלו בעזרת משקל בעל רגישות גבוהה ועל ידי בדיקת ההטבעה על הפריטים עצמם. בשלב הבא עליכם לחפש באינטרנט מחשבון זהב וירטואלי ולהזין אליו את הפרטים שציינו. כעת המחשבון יכול לחשב את שווי הפריטים, כשהוא משלים לבד את הפרמטר של ערך מניית הזהב בבורסה ומבצע את ההכפלה בין שלושת הפרמטרים האלה ומציג לכם את ההערכה. חשוב לציין, שהמחשבון מבצע חישוב לפי ערך המנייה העדכני ולכן מומלץ לבצע את החישוב באותו יום מסחר בורסאי כמו יום מכירת הפריטים.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט