קונה זהב – מכירת זהב ישן במזומן

אם אתם מעוניינים בכסף מזומן כאן ועכשו ועומדים לרשותכם פריטי ותכשיטי זהב ישנים אותם אתם מעוניינים למכור, בוודאי תשמחו להכיר את שירות קונה זהב במרכז ליהלומים. שירות זה הינו שירות ייעודי ומקצועי המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם להמיר את פריטי ותכשיטי הזהב הישנים העומדים לרשותו תמורת כסף במזומן כאן ועכשיו.

אנחנו קונים את כל סוגי הזהב תמורת כסף מזומן

אנחנו במרכז ליהלומים עוסקים ומתמחים במתן שירותי מכירה, קנייה ומשכון של פריטי ותכשיטי זהב כבר למעלה מחמישים שנה. השירותים השונים המוצעים על ידינו כוללים גם שירות יעודי במסגרתו אנו קונים מלקוחותינו את כל סוגי הזהב תמורת כסף מזומן וזאת במסגרת שירותי קונה זהב ישן או חדש מכל סוג ובכל סדר גודל. בין יתר פריטי ותכשיטי הזהב אותם אנו קונים תמורת כסף מזומן תוכלו למצוא: צמידי ועגילי זהב, תליוני זהב, שעוני זהב, מטבעות זהב, מטילי זהב, שיני זהב וכדומה.

מכירת זהב תמורת כסף מזומן – איך זה עובד?

שירותי קונה זהב המוצעים על ידינו מיושמים במסגרת תהליך עבודה מקצועי המשלב בתוכו מספר שלבים מקצועיים הכוללים בין היתר תהליך הערכת שווי באמצעות בדיקת טוהר הזהב ומיון לסוגי הזהב השונים. תהליך זה מיושם על ידי שמאים מובילים בתחום, כאשר הערך הכספי של הזהב העומד לרשותכם נקבע על פי ממצאי הבדיקה ומחיר הזהב העולמי נכון ליום הקנייה. הידע המקצועי הרחב העומד לרשותנו מאפשר לכם ליהנות משירותי הערכת שווי ושמאות בחינם וזאת ללא כל התחייבות מוקדמת מצידכם. רק בסיום תהליך הערכת השווי אתם רשאים להחליט האם למכור לנו את הזהב בהתאם להצעת הרכישה אותה נציג בפניכם ובמידה וכן תקבלו לידיכם כסף במזומן ומסמך רשמי של המרכז ליהלומים עם פירוט העסקה.

כל יתרונות השירות במקום אחד בטוח!

אנחנו במרכז ליהלומים מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות מקצועיים במקום אחד: הצעת רכישה אטרקטיבית, דיסקרטיות מלאה לאורך כל הדרך, בדיקת שמאות מקצועית ומקיפה ועוד. אם גם אתם מעוניינים להמיר את פריטי ותכשיטי הזהב הישנים או החדשים העומדים לרשותכם לכסף מזומן כאן ועכשיו, הדבר אכן אפשרי.

מחפשים קונה זהב ? דף הנחיתה שלנו לקניית זהב יחדד נקודות נוספות:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט