קונה זהב או מוכר זהב? זו השאלה

מכירה של תכשיטי זהב או מוצרי זהב הינה פעולה המתאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם המחזיק ברשותו (ובבעלותו) פריטי זהב שונים כגון: תכשיטי זהב חדשים או ישנים, מטבעות זהב, רסיסי זהב או כל פריט אחר המיוצר מזהב.

מכירת תכשיט זהב

מכירת זהב על ידי קהל לקוחות פרטי מתאפשרת באמצעות בתי עסק שונים בהם מוצע לקהל הלקוחות שירות קונה זהב במסגרתו בית העסק רוכש את הזהב מהלקוח הפרטי.

תמורת הזהב אותו תמכרו תוכלו לקבל לידיכם כסף מזומן או לרכוש תכשיט זהב אחר (בתוספת סכום מסוים) במידה ובית העסק מתמחה גם בשירות מוכר זהב.

כיצד נקבע מחיר הזהב אותו תרצו למכור?

במידה וגם אתם מעוניינים למכור זהב ישן או חדש הנמצא ברשותכם, חשוב שתדעו כיצד נקבע מחירו של הזהב.

כידוע, מחיר הזהב נקבע בהתאם לדרגת הטוהר שלו ולכן ככל שפריט הזהב העומד לרשותכם מכיל בתוכו יותר זהב טהור כך ערכו גבוה יותר והוא שווה עבורכם יותר כסף. יחד עם זאת, לא כל בית עסק העוסק בשירותי קונה או מוכר זהב, יבצע עבורכם בדיקה על ידי מומחה לקביעת דרגת טוהר הזהב וזאת לצרכי קביעת מחיר הזהב אותו תהיו מעוניינים למכור, ולכן, עוד לפני המכירה חשוב לברר האם פריטי הזהב אותם תהיו מעוניינים למכור, אכן עוברים בדיקת מומחה במקום המתמחה בשירות קונה זהב לצורך הערכת שווי.

מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי מקום המתמחה ברכישת זהב?

בתי עסק ומקומות העוסקים ומתמחים במתן שירותי קונה זהב מקהל לקוחות פרטי, מאפשרים לכם (ברוב המקרים) ליהנות מהליך מקצועי לצרכי הערכת שווי.

הליך זה כולל בתוכו בדיקת מומחה לצרכי קביעת דרגת טוהר הזהב ובהתאם לממצאי הבדיקה נקבע גם ערך הזהב. זכרו, כל אדם המעוניין למכור זהב חייב לבדוק שבבית העסק בו הוא עתיד לבצע את הפעולה של מוכר זהב, יוענק לו שירות הערכת שווי על ידי בדיקת מומחה.

רק באמצעות בדיקה מקצועית לקביעת דרגת טוהר הזהב העומד לרשותכם, תוכלו לקבל בסופו של דבר הצעת מחיר בהתאם לערכו של הזהב אותו אתם מעוניינים למכור.

מהם פריטי הזהב אותם תוכלו למכור לכל אותם מקומות העוסקים בתחום?

בית עסק המתמחה בשירות קונה זהב, רוכש למעשה את כל סוגי ומוצרי הזהב האפשריים, החל מתכשיטי זהב ישנים בהם אתם כבר לא עושים שימוש, דרך תכשיטי זהב עתיקים אותם קיבלתם בירושה ועד למוצרי זהב שונים אותם רכשתם לאורך השנים, לרבות, תכשיטי זהב שבורים בחלקם, מטבעות זהב מתקופות שונות וכדומה. שירותי קונה מוכר זהב הינו שירות המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם להמיר את פריטי הזהב הישן המצויים ברשותו תמורת כסף מזומן או תמורת האפשרות לרכוש תכשיטי זהב חדשים יותר בתוספת תשלום בהתאם לשווי המוצר הישן אותו מכרתם ועלותו של התכשיט החדש בו אתם מעוניינים.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט