עסקת מכירה זהב

מסחר בזהב הפך במהלך השנים האחרונות להזדמנות נהדרת בעבורו של כל משקיע, כשהרווחים הגדולים אליהם מגיעים מרבית מן המשקיעים, מספרים על כך בצורה הברורה ביותר. המונח הפופולארי והנשמע ביותר בשיטת מסחר זו, הוא כמובן ״מחיר גרם זהב״, הנחשב ללא כל ספק לפרמטר המשפיע ביותר על כל עסקה אליה פונים המשקיעים.

ערך שעשוי להשתנות בכל עת

כפי שקורה במסחר במסגרתו מתבצעת מכירת כלי כסף, בו מידי יום עדים לשינויים חוזרים ונשנים בערכיהם של המטבעות החזקים והיציבים ביותר ברחבי העולם, גם במסחר בזהב מדובר על תמונה דומה. ההבדל היחידי כאן, נמצא כשמדובר בשיטת מסחר זו על הערך היומי והיציג של מחיר גרם זהב. בהתאם לכך, ניתן להבחין בערך יומי ומשתנה לרוב של מחיר הזהב העולמי, הנסחר בבורסה הממוקמת בעיר לונדון.

חישוב פשוט לכל אחד

כיום, כל אחד יכול לחשב בצורה פשוטה ובתוך זמן קצר את מחירו של כל גרם זהב, כשקיימות  לשם כך מספר דרכים נפוצות. בכל הדרכים הנפוצות כיום לחישוב מחיר גרם זהב, מתבצע החישוב באמצעות יחידת מידה הנקראת ״אונקייה״, כשכל יחידה אחת כזו, מצביעה למעשה על קצת יותר מ- 31 גרמים של זהב. למשקל הזהב מוסיפים כמובן גורמים נוספים כגון דרגת הטוהר שלו, כשלאחר מכן ניתן להגיע בקירוב לשוויו המדויק של הזהב.

עסקאות המוערכות בדולרים

לאחר שמסיימים לחשב את מחירו של כל גרם זהב, מוצג המחיר ברוב המקרים בשעריו של המטבע האמריקני, הדולר. מדובר באחד המטבעות החזקים והמובילים כיום בעולם המסחר, הנחשב אולי לנסחר ביותר במסגרת של מכירת כלי כסף. כמו כן, חשוב לציין כי לא תמיד מתבצעות עסקאות קניית זהב ומכירת זהב בצמוד לשער שמגיעים אליו בחישוב, כששני הצדדים בעסקה סופגים בדרך כלל עלויות נוספות מסביב.

 מסחר בזהב מתבסס כיום על השער היומי והיציג של מחיר גרם זהב, המצביע כמובן על מגמת המסחר המסתמנת בשוק. בין אם מדובר במכירת זהב או קניית זהב, כדי לחשב קודם כל מהו השווי העדכני של הזהב המעורב בעסקה, כשלאחר מכן קל יותר להחליט האם מדובר בכזו משתלמת יותר או פחות מבחינתם של שני הצדדים. מדובר בחישוב פשוט ומהיר בעבורו של כל אדם, כשהתוצאה המתקבלת עשויה להכריע את גורלן של עסקאות רבות.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט