משכון תכשיטים במזומן

משכון לכסף מהיר

מאז ומתמיד אנשים ממשכנים תכשיטים ומקבלים במקומו מזומן. לעיתים אנו עושים זאת עקב מצב כלכלי ירוד ולעיתים כדי "להיפטר" מתכשיט אשר אין לנו שימוש בו יותר ורצון להחזיק בו ואנו מעוניינים לעשות מכך רווח קטן לכיסנו הפרטי לשם חופשה או חיסכון למכונית שחלמנו לקנות מאז ומתמיד. הצורך למזומן הפך את עסקי המשכון לנפוצים יותר וזמינים יותר, כאשר כל אחד מאיתנו יכול למשכן בכל עת.

הלוואה מידית ב 5 דקות בלבד

היתרונות המובהקים במישכון תכשיטים במזומן הם עצם העובדה שאין צורך בלקיחת הלוואה מהבנק אשר לעיתים הינה מטריחה ומייגעת ובעלת התחייבות לאורך זמן. כמו כן, הכסף הינו במזומן, מיידית, ללא עיכובים וללא ניכויים.

לא הולך לאיבוד

כשאנו מוכרים את התכשיטים שלנו, אנו נאלצים להיפרד מהם לתמיד וישנן לא מעט פעמים אנו מתחרטים על כך כשכבר מאוחר מדי. לעומת זאת, במישכון תכשיטים במזומן לא כך הדבר. משכון נועד למצבים בהם ישנו קשר סמלי לתכשיט, אך מצד שני הינכם זקוקים למזומן כדי להתקיים בעת מצוקה כלכלית, אפילו כדי לשלם חוב אחד בלבד. במקרה זה, התכשיט נשאר אצל הסוחר ובכל רגע תוכלו לפדות אותו בחזרה כשתגייסו את הסכום עליו סיכמתם עם הקונה.

תחושת ביטחון

מעבר להפקת התועלת של התכשיטים בכך שאנו מקבלים עליהם כסף, ישנו גם ההיבט הבטיחותי, בו אנו בעצם מגנים על הרכוש היקר שלנו בחברה אמינה, אחראית ומקצועית ולא חוששים כי כל רגע יפרוץ לביתנו שודד וימצא את תכשיטי הזהב והכסף בקופסאות המוחבאות.

כל תכשיט מתקבל למשכון אצל הסוחר

ניתן למשכן כל תכשיט בתמורה למזומן-שרשראות וטבעות אשר קניתם בחנות לפני שנה ואף תכשיטים ישנים שעברו בירושה שערכם אף יכול להיות גדול יותר. כשמדברים על משכון תכשיטים במזומן מדברים בעיקר על תכשיטים מכסף או מזהב, כאשר ערך הזהב גדול יותר. ובכל זאת, גם ערך הכסף שווה לא פחות ואף מאמיר עם השנים.

תהליך עסקה של משכון תכשיטים

בדרך כלל המוכר יפנה לסוחרים השונים ויבקש הצעת מחיר בתמורה לתכשיט. חברה או סוחר מקצועי ואמין יעריך מטעמו את שווי התכשיט ויעשה זאת בשקיפות וכנות מלאה, כשניתן אחר כך גם להתמקח על המחיר. לאחר ששני הצדדים הגיעו להסכם, תתבצע קנייה של התכשיט מהסוחר למוכר, כשהמוכר יקבל את כספו במזומן באותו רגע. כמו כן, ישנם חברות הסוחרות בתכשיטים וממשכנות תכשיטים במזומן אשר מבצעות שירות הגעה עד בית הלקוח. יש להיזהר ממקומות מפוקפקים ומומלץ כי לחברה תהיה כתובת להגיע אליה ומספר טלפון עדכני.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט