משכון מטבעות זהב

כמה דברים על זהב שלא ידעתם

זהב הינו המתכת היקרה ביותר עוד מימי ההיסטוריה הקדומה, אז נהגו לסחור בו בצורתו הטבעית. גם כיום סוחרים בזהב, והינו המבוקש ביותר מבין המתכות הנחשבות כמו חברו הכסף. הזהב, מעבר ליצירת תכשיטים אשר לכולנו יש בבית, משמש גם לתעשייה ולטכנולוגיה, ומסיבה זו נסחר גם כיום על ידי החברות הגדולות, לדוגמת הבנקים אשר משתמשים בו להשקעה. כמו כן, אנו מכירים את שימוש הזהב במרפאות השיניים, גביעים ומדליות לתחרות ופריטי אספנות. ערכו של הזהב נמדד על פי קראט ועל פי משקל. עם השנים, כשבארצות הברית ומדינות אחרות הבינו את הפוטנציאל שבמכירת ומישכון מטבעות זהב במזומן כבר מזמן, החלו גם בישראל לעסוק בכך.

מהו מטבע זהב?

מטבע זהב הינו מטבע העשוי כולו או מרביתו זהב טהור. שימוש במטבעות הזהב היה בעיקר בתקופות קדומות איתו סחרו והשתמשו בו כאמצעי תשלום, וכיום ניתן לראות זאת בעיקר אצל אספנים, וחלק משמשים כבוליונים- מטבעות המשמשות כאפיק השקעה בזהב.

קבלו מטבעות על מטבע הזהב

כמעט בכל בית בישראל, ניתן למצוא כמה מטבעות זהב ישנים ועתיקים, אשר חלקם נקנו על ידינו לשם אספנות, וחלקם עברו בירושה או נדוניה. רובנו איננו יודעים כי מטבעות אלו יכולים להיות שווים לא מעט כסף, וניתן לעשות סכום נכבד ממשכונם, אף על מטבע בודד שערכו גבוה מאוד. כמו כן, ככל שיש יותר מטבעות זהב בבית, כך נרוויח יותר כסף ללא סיכונים וללא מאמץ. מדובר על תהליך זמין בו מקבלים כסף מזומן, ללא ניכויים ומיסים מיותרים, כאשר ניתן לקבל אותם בחזרה.

מתי ממשכנים מטבעות זהב במזומן?

רוב האנשים יעדיפו למשכן מטבעות זהב תמורת מזומן בעת מצב כלכלי ירוד, בו קשה לעיתים לסגור את החודש ולהמשיך להתקיים לאחר החובות המצטברים ותשלומי המשכנתא התובעניים. קבלת מזומן במשכון מטבעות הזהב אשר ברשותכם תאפשר לכם שקט נפשי לתקופה מסוימת.

ההבדל בין מכירה ומשכון מטבעות זהב במזומן

לעיתים למטבעות הזהב שברשותנו קשר רגשי וסמלי. להבדיל ממכירה בו אנו נאלצים להיפרד מהם לתמיד, היתרון במשכון הוא שהפרידה הינה זמנית, ותוכלו לקבל אותם בחזרה כשתרצו, ללא התחייבות לתקופת זמן מסוימת.

 ביצוע עסקת משכון

לאחר שהחברה תבצע הערכת שווי על המטבעות, תוכלו לסגור עסקה של משכון מטבעות זהב במזומן. בדרך כלל קבלת המטבעות בחזרה תיעשה על ידי נתינת סכום שנקבע מראש ביניכם, או על ידי גיוס אותו סכום אותו קיבלתם על משכון מטבעות הזהב במזומן.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט