משכון כלי כסף

באילו מצבים מתבצעות עסקות משכון

ישנן תקופות של לחץ כספי מאסיבי וכאן משכון כלי כסף הינה אופציה ראויה שכן בבנק לפעמים לקחת הלוואה יכול להיות מייגע עם אלף מסמכים, אצלנו לא צריך ערבים רק להשאיר את כלי הכסף ובבוא עת האיזון הכלכלי להגיע ולשחרר את הפריט האהוב. בעסקה שכזו אנו מוכרים את הכלי כסף בכסף מזומן מיד ובמקום וכשאנו מעונינים לקבלם בחזרה משלמים סכום הנקבע המוסכם מראש בעת ביצוע משכון הכלי כסף ,הכל נעשה בשקיפות ובאמינות.

היתרונות של משכון זהב ויהלומים

בעסקת מכירת כלי כסף רגילה לכולם לא תראו את הפריטים שמכרתם שכן הם הופכים למתכת גולמית לייצור מחדש או מתגלגלות בין סוחרים ללקוח החדש , מסיבה זו אצלנו במרכז ליהלומים כאשר אנו מזהים אדם עם ערך רגשי רב לפריט תמיד נמליץ על משכון ולא מכירה של כלי הכסף, לכן בעסקת משכון כלי כסף אכן ניתן להנות משני העולמות ולקבל כסף מזומן כאשר הפרטים שלכם שמורים מכל משמר.

ניתן למשכן כל תכשיט

אנו ממשכנים את כל דברי הערך ממשכון כלי כסף ועד משכון זהב ויהלומים , רק אצלנו אפשר למשכן באמינות ודיסקרטיות. עבור פריטי כסף,זהב ויהלומים ניתן לקבל סכומים גבוהים במיוחד ולקוחות מסוימים אף מבצעים משכון כלי כסף זהב ויהלומים לרכישת בתים וכו' על מנת לחסוך את כל פרוצדרת קבלת המשכנתא ובכך חוסכים כסף רב.

עם מי ניתן לבצע עסקת משכון

כאשר אנו מחליטים לבצע עסקת משכון יש לזכור כי אנו מפקידים דברים יקרי ערך כמו כלי כסף זהב ויהלומים מירושה וכו' שבמקרים רבים מעבר לערך הכספי טמון גם ערך רגשי רב,לכן לא מומץ לנהל עסקות עם גורמים מפוקפקים שמנסים לפתות בשיטות שונות ומגוונות  ,לכן הזהרו מחאפרים ופנו רק לחברה רצינית . 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט