משכון כלי כסף ענתיקה

האם יש לכם כלי כסף בבית?

 הרבה מתנות אנו מקבלים במסגרות שונות – ימי הולדת, ירושה, נדוניה..לעתים חלק מהמתנות כוללות פריטים לבית, כמו למשל כלי כסף. לצערנו הרב, פעמים רבות אותם כלי כסף נשארים ללא שימוש מלבד הצגתם בארון או על המדף, וחלקם אף מאופסנים במחסן או בארון. ובכן, למה שלא נמשכן את כלי הכסף הענתיקה שלנו כאשר אנו זקוקים למקור כספי במצב חירום?

משכון כהלוואה

 רבים האנשים אשר נאלצים מספר פעמים בחייהם למצוא מקור הכנסה נוסף, במיוחד במצב של חובות מצטברים או אפילו על מנת לקבל אוויר לנשימה בחשבון הבנק. בזמן שרוב האנשים פונים להלוואות הבנקים או מחפשים עבודה שנייה, ניתן לפנות למשכון כפתרון זמין ומהיר. משכון כלי כסף ענתיקה שבביתכם יאפשר לכם להרוויח כסף מזומן ללא הגבלות ותנאים מיוחדים, וכן גם ליהנות מהעובדה כי תוכלו להחזירם בכל עת שתרצו. בנוסף לכלי הכסף, תוכלו למשכן מתכות אחרות כמו יהלומים וזהב, וכך להרוויח אף יותר.

 משכון כתחליף לכספת

 במקום לשמור דברים יקרי ערך בכספות או בארונות, תוכלו להרגיש בטוחים יותר אם תמשכנו אותם. לא כולם ממשכנים רק מסיבות כלכליות, אלא משתמשים במשכון כאבטחה לכל דבר. תוכלו למשכן כלי כסף ענתיקה אם הינכם גרים בשכונה בה נודע לכם על פריצות רבות או סתם כדי להרגיש שקטים יותר. טסים לכמה שבועות לחוץ לארץ? גם זו סיבה טובה למשכן אותם ולא לפחד שיגנבו לכם.

 מתי נמשכן ולא נמכור?

 היתרון המובהק במשכון הוא בכך שגם נוכל להרוויח כסף וגם נוכל לקבל בחזרה את החפצים שלנו. עם זאת, להבדיל מכירה, כמובן כי כאשר נרצה אותם בחזרה, נצטרך להחזיר את הסכום הזה. לכן כאשר אתם מתלבטים אם למכור או למשכן, שאלו את עצמכם האם יש לי שימוש בכלים אלו? האם יש לי קשר רגשי אליהם? אם התשובה חיובית לשתי השאלות, כנראה שמשכון יהיה המומלץ ביותר. באם לא, מכירה תהיה כדאית יותר.

 משכון כלי כסף ענתיקה – ככל שיהיה מוקדם יותר, כך תרוויחו יותר

 להבדיל זהב ויהלומים, כסף נוטה להחליד עם הזמן, במיוחד אם לא מטפלים בו. לכן, משכון כלי כסף ענתיקה כדאי לעשות בהקדם האפשרי, סמוך לזמן בו הבנתם כי הינכם זקוקים למקור כספי זמין. זכרו שכלי כסף בשנה מסוימת יהיה שווה הרבה פחות לאחר כמה שנים, וחבל שתפספסו את ההזדמנות. לכן בלי קשר תמיד מומלץ לשמור על ניקיונם של כלי הכסף ושימורם, במיוחד אם הם אכן מוצגים לראווה בבית.

 כיצד מתבצע משכון כלי כסף?

 משכון כלי כסף ענתיקה מתבצע בכל מקום שמתמחה בכך, ביניהם חנויות תכשיטים. במקום ייעשה הערכת שווי הפרטים, כאשר לאחר מכן יוצג בפניכם הסכום המוצע, והסכום הנוסף אותו תצטרכו לשלם על מנת לקבלם בחזרה. אם העסקה לשביעות רצונכם, תוכלו למשכן את כלי הכסף הענתיקה שלכם ולקבל מזומן באותו רגע.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט